Licitatie Publica - Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere de la obiectivele aferente Sectiei de Exploatare Dambovita:CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia1, CHEMP Sinaia2, CHEMP Sinaia3, MHC Peles, Baraj Sinaia 0
Anunt de participare (utilitati) numarul 93273/20.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel.0248507289, In atentia: Daniela Hanches, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere de la obiectivele aferente Sectiei de Exploatare Dambovita: CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia1, CHEMP Sinaia2, CHEMP Sinaia3, MHC Peles, Baraj Sinaia 0
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi prestate la Sectia de Exploatare Dambovita:
CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia1, CHEMP Sinaia2, CHEMP Sinaia3, MHC Peles, Baraj Sinaia 0 in Orasul Sinaia Jud. Prahova
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere de la obiectivele aferente Sectiei de Exploatare Dambovita: CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia1, CHEMP Sinaia2, CHEMP Sinaia3, MHC Peles, Baraj Sinaia 0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de colectare, transport si depozitare reziduuri menajere provenite din activitatiledesfasurate de beneficiar astfel: C.H.E.M.P. Sinaia 0. .. 1 mcC.H.E.M.P. Sinaia 1 ... 1 mcC.H.E M.P. Sinaia 2.... 1 mcC.H.E.M.P. Sinaia 3............ 1 mcBaraj Sinaia 0.......................................1 mcM.H.C. Peles.........................................1 mc
Cantitatile mentionate mai sus vor fi preluate bilunar.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, pentru persoane juridicePrezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 aniDeclaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciiDeclaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediuluiAutorizari: a) Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajereb) Licenta de salubrizare emisa de ANRSC Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 13:00
Locul: La Sediul Sucursalei Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82-84, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22 , ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic SH Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor nr. 82-84 , ,Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2010 12:09