Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Colectare,transport si depozitare la groapa ecologica a deseurilor din statia CF Bucuresti Nord grupa A si B


Anunt de participare (utilitati) numarul 135884/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, etj.1, cam.56, Tel. +40 213199539, In atentia: Caroleta Floricel, Email: [email protected], Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Colectare, transport si depozitare la groapa ecologica a deseurilor din statia CF Bucuresti Nord grupa A si B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Statia CF Bucuresti Nord grupa A si B.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contracte subsecvente pe o duratade 3 luni in functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 50000 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ridicarea selectiva, a deseurilor rezultate in urma activitatii personalului CFR, a calatorilor cat si a societatilor comerciale, de la platformele de gunoi ale unitatii CF, transportul si depozitarea acestora la groapa ecologica conform Caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima a acordului cadru este de 1950 mc.
cantitatea maxima a acordului cadru este de 15600 mc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de :6000 RON, Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara;b)instrument de garantare emis de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania, Sucursala Victoria, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate.Se va utiliza modelul indicat in Formularul 4.Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la termenul limita de depunere ofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de prestari servicii, fara TVA.Mod de constituire a garant de buna executie a contractului: Scrisoare de garantie bancara;Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;prin retineri succesive de 5% din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii conform PAAP pe 2012 al CN CF ?CFR? SA, poz.6.B.2.1.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea- Formularul12 A, din Sectiunea III ? Formulare Ofertantul va prezentaDeclaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinit criteriul de calificare .
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare- Formularul 12B, din Sectiunea III-Formulare, ofertantul va prezentaDeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantullegal, prin care se confirma ca este indeplinit criteriul de calificare.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare
Persoane cu functie de decizie in vederea atribuirii contractului: Maraloi Laurentiu ? Director Regional
Nedelcu Camelia ?Sef Divizie Patrimoniu
Radu Liviu ?Contabil Sef Regional
Epuran Dan ? Consilier juridicSelmereanu Dana ?Sef Serviciu Administrare Patrimoniu
Floricel Caroleta ?Biroul Achizitii Publice
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul B1, din Sectiunea III- Formulare, ofertantul va prezenta, Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (MFP-DGFP) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
NOTA: 1. Autoritatea contractanta are dreptulde a exclude dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca:
a )a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs saueste de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: Ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
In etapa de evaluare comisia va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original/copie legalizata pentru conformitate.
-Autorizatie de furnizor feroviar, eliberata de AFER pentru colectarea si evacuarea gunoiului din statii de cale ferata, valabila la data depunerii ofertelor.
-Agrement tehnic feroviar, eliberat de AFER pentru colectare, depozitare si evacuare gunoi din statii de cale ferata , valabil la data depunerii ofertelor.
Nota: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajamentprin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar , agrementului tehnic feroviar pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceridin cel mult ultimii 3 ani ( 2010 , 2009, 2008) sau ( 2011, 2010, 2009)sa fie egala sau mai mare de: 2 x valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.
- Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 100.000 lei
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei;Anul 2009:1euro= 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro= 4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro= 4.2379 lei;
In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Bilant contabil la data de: 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie. In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, va prezenta acest bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani
Experienta similara- Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prestarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 50.000 lei.
Recomandari sau certficat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii si protectia mediului
Declaratie privind , utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008al sistemului calitatii, valabil la data depunerii ofertelor, in copie
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 al sistemului de management al mediului, valabil la data depunerii ofertelor, in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, cam.56, etj.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: str.Piata Garii de nord, nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 0213199539, Fax: +40 0213182378, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer