Licitatie Publica - Colectoare de canalizare si statie de epurare, ape uzate menajere, localitatea Sagna, judetul Neamt
Anunt de participare numarul 32104/13.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAGNA
Adresa postala: sat: SAGNA, com: SAGNA, jud: NEAMT, Localitatea: Sagna, Cod postal: 617395, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE IACOB, Tel.0233/766002, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233/766213, Adresa internet (URL): www.primariasagna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Colectoare de canalizare si statie de epurare, ape uzate menajere, localitatea Sagna, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat: Sagna
com: Sagna
jud: Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie construirea si dotarea cu utilaje si echipamente a sistemului de Colectoare de canalizare si statie de epurare, ape uzate menajere, localitatea Sagna, judetul Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale pentru obietivul Colectoare de canalizare si statie de epurare, ape uzate menajere, localitatea Sagna, judetul Neamt
Valoarea estimata fara TVA: 1, 749, 087RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- cuantumul garantiei de participare este de 30.000 lei si se constituie in scrisoarea de garantie bancara F.11;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intre ofertanti, legalizare inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea F.12A;
- Declaratia privind neicadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - F.12B;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de inregistrare fiscalaemis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de atestare fiscala valabil la deschiderea ofertelor;
- certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular oferta F.10C;
- bilant contabil la 31.12.2006;
- Formular cu informatii generale privind cifra medie anuala pe ultimii 3 ani: val. minim = 3.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experienta similara -F.12F prin care se solicita un contract similar in valoare minima de 500.000 lei, recomandari din partea unor beneficiari privind executia de lucrari similare;
- Informatii privind dotarile F.12H prin care se dovedeste dotarea tehnica si utilajele necesare indeplinirii contractului;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii angajat in lucrare F.12I, prezentare de CV-uri;
- certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii si de protectia mediului;
- grafic de lucrari inclusiv pentru anul 2007;
- Informatii privind subcontractantii max. 15% din valoarea ofertata poate fi subcontractata F.12G;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul unui exemplar este de: 1.000 lei depus la casieria Primariei Comunei Sagna din sat Sagna, com. Sagna, jud. Neamt;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 12:00
Locul: la sediul Primariei Sagna din sat Sagna, com Sagna, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai la deschiderea ofertelor pe baza unei imputerniciri;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante;
- 10 zile de la notificarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 13:54