Licitatie Publica - Coliere din tabla inox pentru reparatii conducte de apa
Anunt de participare (utilitati) numarul 44449/22.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Coliere din tabla inox pentru reparatii conducte de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP depozite autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Coliere din tabla inox pentru reparatii conducte de apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863210-4 - Coliere de strangere pentru tevi (Rev.1)
27212200-6-Flanse si coliere pentru reparatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Cantitatea minima estimata =3.000 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 7.759 buc/3 ani;
Lot 2 - Cantitatea minima estimata =1.000 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 2.631 buc/3 ani;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 060, 488RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1=9.727 ron; Lot 2 = 878 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de finantare-proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2007vizat si inregistrat de organele competente;
b) cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
c) Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste din care sa rezulte contracteleincheiate ( avand ca obiect livrarea de coliere de reparatie din inox) in ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) a caror valoare cumulatasa nu fie mai micade Lot 1= 1.000.000 ron si Lot 2=90.000 ron, executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor sau prezentarea primei si a ultimei pagini a contractelor din care sa rezulte : numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata si cantitatea pentru care s-a incheiat contractul, semnaturile partilor.d) Agrementul si Avizul Tehnic, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, pentru produsele ofertate sau echivalent valabil in UE, valabil la data deschiderii ofertelor;
e) Certificat ISO pentru producator sau echivalent, sau echivalent valabil in UE, tradus in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Livrarea este DDP depozit ANB, in termen de: 2 saptamani calendaristice de la primirea comenzii pe fax pentru piese fabricate in Romania si care nu se afla in stocul tampon Anexa stoc. 4 saptamani calendaristice de la primirea comenzii pe fax pentru piese fabricate in alta tara si care nu se afla in stocul tampon -Anexa stoc. 2 zile calendaristice de la primirea comenzii pe fax. pentru piesele care se regasesc in Anexa stoc;Data primirii fiind datatransmiterii pe fax a comenzii.
utorizarea operatorului economic de livare a produselor de catre producator., in cazul in care ofertantul nu este si producator;
Posibilitatea creierii de catre operatorul economic castigator a unui stoc tampon in favoarea autoritatii contractante. Tabelul cu dimensiuni si cantitati, prezentate ca Anexa stoc , va fi transmis operatorului economic castigator odatacu contractul. Constituirea stocului tampon la furnizor se va face in termen de 30 zile calendaristice de la semnarea contractului.
Ofertantul va prezenta in oferta modul de testare al pieselor, testari efectuate de producator, conform standardului de fabricatie. Pentru fiecare incercare fizico mecanica a pieselor se vor indica valorile maxime admise cat si rezultatul incercarilor efectuate de producator.) Ofertantii au obligatia de a prezenta > o piesa la o data pe care Autoritatea Contarctanta o va anunta operatorilor economici dupa deschidereaofertelor, pentru verificarea caracteristicilor tehnice descrise in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 13:00
Locul: Directia Logistica-Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei autoritatii contractante numiti prin decizie si un membru autorizat din partea fiecarui operator economic care a depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 13:30