Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Coloane cromatografice si accesorii pentru cromatografie


Anunt de participare numarul 105405/06.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala:  Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Mandragiu, Tel. 252.46.51, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  252.00.61, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: igiena si sanatate publica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Coloane cromatografice si accesorii pentru cromatografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARAStr. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Coloane cromatografice si accesorii pentru cromatografie necesare desfasurarii activitatii de laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
24313320-0-Bicarbonat de sodiu (Rev.2)
44164310-3-Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita un numar de 71 de loturi(un lot/produs) din caietul de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 448, 933.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare totala este de 8.978, 63 Ron, defalcata pe fiecare lot in parte conform documentatiei.Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - Acordul de asociere va fi legalizat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare;
4. Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul cu obiectul de activitate al prezentei documentatii, valabil la data deschideri in original sau copie legalizata;
5. Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice eliberat de ANAF, valabil la data deschiderii ofertei in original sau copie legalizata;
6. Certificat de inregistrare la registrul comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei (copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
b) declaratie privind cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani, continand coloane si accesorii cromatografice, similare produselor solicitate la aceasta procedura, valori totale si perioade de livrare. Se va completa si depune, in original, Formularul 5 din Sectiunea Formulare. Prin informatiile furnizate prin Formularul 5, ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare.Se vor anexa un numar de cel putin 2 documente/certificate/recomandari pentru ultimii 3 ani, emise sau contra-semnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa reiasa calitatea produselor livrate care se regasesc in lista livrarilor mai sus mentionate (in copie).b) Sa faca dovada ca dispune de minimum un autovehicul se va completa Formularul 12H din Sectiunea Formulare;
c) Societatea sa aiba un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minim 3 persoane se va completa formularul 12 I din Sectiunea Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia cu etapa finala electronica se desfasoara in 1 (una) cu durata unei runde: conform informatiei generate de sistemul informatic SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S18-024759 din 27.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 10:00
Locul: IISPV, Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0213221240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act pe care acesta il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - IISPV
Adresa postala:  Campul Mosilor, nr.5, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021201, Romania, Tel. 0212524651, Email:  [email protected], Fax:  0212520061, Adresa internet (URL):  www.iispv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer