Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibil - motorina si benzina


Anunt de participare (utilitati) numarul 128861/24.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala:  com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300790, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Gheorghiu, Tel. 0256 386007, Email:  [email protected], Fax:  0256 386007 ;0256 490705, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Combustibil - motorina si benzina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul SN AIT TV SA, comuna Ghiroda, str. Aeroport, nr. 2, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de combustibili (motorina si benzina ) este imperios necesara pentru buna desfasurare aactivitatilor autoritatii contractante in cele mai bune conditii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total Cantitati: motorina = 265000 litri si benzina 40000 litri.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 25000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea si neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006, completate in conformitate cu Formularele B si B1 de la capitolul III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Primarie sau de catre o autoritate administrativ ? teritoriala de pe raza careia societatea isi are sediul social.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice sau de alt organ de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social. Certificatele vor fi valabile la datadeschiderii ofertelor si se vor prezenta in original sau xerocopie certificata ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.Certificat inregistrare emis de OficiulRegistrului Comertului ? (CUI ) ? copie ( cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 de la capitolulIII), care cuprinde si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, care nu trebuie sa fie mai mica de 2.500.000 lei.Bilantul contabilla data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Se va completa Anexa 9 cu informatii din bilanturile contabile din anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul B4 capitolul III), cerinta minima: prezentarea a cel putinunui contract de furnizare similar. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului / clientului respectiv , copii ale contractului si eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului (daca exista).Se va prezenta cel putin un contract similar a carui valoare minima este de 1.280.000 lei. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul C2 din sectiunea III).Declaratie care contine informatii privind echipamentele tehnice, (formularul B5 ), cap. III. Asigurarea calitatii: Prezentarea in copie a documentelor care atesta certificarea din punct de vedere al standardelor Sistemului Calitatii: ISO 9001; ISO 14001 si ISO 18001 sau prezentarea unor certificate echivalente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu standardele europene privind certificarea.Copiile documentelor vor fi semnate si stampilate ?Conform cu originalul? de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 10:00
Locul: Biroul de achizitii publice, al Aeroportului International Timisoara Traian Vuia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Aeroportului Timisoara
Adresa postala:  Comuna Ghiroda Strada Aeroport nr 2, jud. Timis, Localitatea:  Ghiroda, Cod postal:  030870, Romania, Tel. 0256 386007, Fax:  0256386007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer