Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibil auto pe bonuri valorice (BCF)


Anunt de participare numarul 145752/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8B, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013692, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE MARIUS ICATOIU, Tel. +40 744311762, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212245862, Adresa internet (URL): www.alpab.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Combustibil auto pe bonuri valorice (BCF)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sector 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8B
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare carburant auto sub forma de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare carburant auto sub forma de bonuri valorice pentru motorina si benzina fara Pb. Se estimeaza achizitii de carburant in cantitate de 241121 litrii motorina si 20000 litrii benzina fara Pb, pana in data de 31.12.2013.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 569.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 12500 lei - Perioada de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta (pentru operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta) precum si banca (ex. BNR) este data publicarii invitatiei de participare. Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO71TREZ7015006XXX005079, Trezoreria Sector 1, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie. In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in suma de 5030 lei, astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. Retinerea sumei se va face si in cazul in care contestatorul va renunta la contestatie. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare va fi postata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor atat in SEAP (scanata), precum si prezentata in original la sediul Autoritatii contractante. 5 % din valoarea contractului - printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conformitate cu art.90, alin.1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase - Director General2. Elena Calen - Director Economic
3. Georgiana Brinza - Sef Serviciu Juridic4. Marius George Icatoiu - Sef Serviciu Achizitii
5. Mihai Sandulescu - Sef Serviciu Tehnic6. Tudorel Bira - Sef Serviciu IEUMT7. Valentina Ghita ? Sef Serviciu Spatii Verzi8. Robert Malusanu - Consilier juridic9. Irina Balan - Inspector de specialitate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.3);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.4);Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale. Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident);Imputernicire privind semnatarul ofertei (Formular 14) Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin: 330.000lei
Pentru o evaluare unitara, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Prezentarea unui angajament al unui tert prin care acesta sustine financiar ofertantul
In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta un acord (conventie) privind asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 6Formularul 7 (daca este cazul)Formularul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unui contract, in copie derulat in ultimii 3 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic a livrat carburant auto de minim 330.000 lei.Furnizarea se confirma prin prezentarea unor certificate /documente, in copie, emise de beneficiar.
Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul solicitat, implementat si mentinut, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 9.2Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor ofertelor admisibile si stabilirea clasamentului, in ordinea crescatoare a preturilor.Oferta castigatoare va fi oferta admisibila cu cel mai mic pret total ofertat.Ofertantul poate modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei, fara pierderea sumei constituita drept garantie participare.Ofertele depuse la alta adresa sau depuse dupa data /ora limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse.Mod de comunicare: fax +40 212245862, prin posta sau prin sistemul Informatic SEAP, pentru clarificari sau eventuale modificari in legatura cu D.A..
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile calendaristice conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer