Licitatie Publica - COMBUSTIBIL LICHID
Anunt de participare numarul 144161/07.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 0250731016/130, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMBUSTIBIL LICHID
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de asfalt Vladesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederearealizariiproduc?ieiplanificatelaSta?iade AsfaltVlade?tipe anul 2013 este necesar a se achizitiona COMBUSTIBILLICHIDincantitatede : minim225 tomaxim270 to , cu urmatoarele proprietati fizice: 1. dens. 15grd.C g/cmc, max.: 0, 9352. culoare UNION, max.: 43. inflamabilitate, min: 404.aciditate minerala si alcalinitate: lipsa5.vascozitate cinematica la 20grd.C, cst: 1, 5?2, 56.sulf, %: max. 1 conf. HG.470-20077. apa: lipsa8. pct. congelare, grd.C: -159. putere calorica, kcal/kg: min 10.00010.carbon rezidual: max.0, 5 %11.continut de cenusa : max 0, 008%Pretul ofertat va ficompus din: - pret livrare rafinarie;
- acciza;
- profit firma;
- transport la Statia de Asfalt Vladesti 10 km;
-transport la cantar 10 km;
- TVA;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati necesare: -minim225 tone-maxim 270 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 816, 525 si 979, 830RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se intentioneaza a se face o suplimentare cf. art. 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant garant pentru part este de 16.000 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 ? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.2781 , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garant de particip se va retine suma de 4596, 52 lei. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi raportata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP . Da ? Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1, Persoanele cu functie de decizie sunt:
1. Primar Emilian Francu2. Pt. primar Viceprimar - Gigi Ion Matei3. Viceprimar - Gheorghe Ionita3. Director Programe Externe -Simona Nicoleta Morcov5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma7. Sef Serv. Achizitii Publice - Bunea Iuliana8. Director Economic - Ion Lepadat9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu12. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu13. Consilier local - Valeru Amza14. Consilier local - Liviu Emil Boban15. Consilier local - Florentina Adina Dobrete16. Consilier local - Eduard Varlan17. Consilier local - Vasile Cocos18. Consilier local - Ion Gherghinaru19. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu20. Consilier local - Marin Olteanu21. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu22. Consilier local - Costinescu Bogdan Ilie23. Consilier local - Gabriela Ana Ene24. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu25. Consilier local - Grigore Craciunescu26. Consilier local - Mihai Persu27. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu28. Consilier local - Dumitru Tardea29. Consilier local - Maria Bobeanu30. Consilier local - Ionut Eduard Nuica31. Consilier local - Maria Carmen Preda32. Consilier local - Marius Iulian Voicu33.Director DADP- Laurentiu Teodorescu34. Director ?Oprea Dumitru35.Contabil sef -Amalia Bulboaca
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul"; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul"; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate, care trebuie sa aiba corespondent cu Obiectul contractului, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatulconstatator va fi prezentat si de catre eventualii subcontractanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoare 1.200.000 lei, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin (2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Comletare formular din sect Formulare pt. confirmare cifra de afaceri , care poate fi insotit de bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatoruleconomicsa prezinte proba martor pana la data limita de depunere a ofertelorlicitatiei cu produsul oferit.
O lista de produse furnizate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de cel putin unul sau mai multe contracte( maxim 3(trei)) din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare cumulata de 800.000 lei fara TVA. In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare din partea beneficiarilor sau proces verbal de recetie la terminarea furnizarii produselor sau certificate /alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/contractelor
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Asigurarea cu personal de specialitate pt. indeplinirea contractului
Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent pentru obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatoruleconomic sa prezinte proba martor pana la data limita de depunere a ofertelorlicitatiei cu produsul oferit, acest lucru fiind conditie obligatorie.O lista de produse furnizate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de cel putin unul sau mai multe contracte( maxim 3(trei)) din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare cumulata de 800.000 lei fara TVA. In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare din partea beneficiarilor sau proces verbal de recetie la terminarea furnizarii produselor sau certificate /alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/contractelorSe va prezenta decl. cu utilajele , inst si echipam.Se va completa lista cu personalulul implicat in contractSe va prezenta certificatul, iar operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2013 11:00
Locul: Primaria Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret. Durata contractului este pana la data de 31 decembrie 2012.Valoarea estimata maxima este cea corespunzatoare suplimentarii in conditiile prevazute la art.6 alin.(3) din HGnr 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 0250731016, Email: [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 11:08