Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMBUSTIBIL LICHID TIP M 2010


Anunt de participare numarul 108953/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dobrogea" al judetului Constanta
Adresa postala:  Str. Mircea cel Batran, nr. 110, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900663, Romania, Punct(e) de contact:  Zlavog Claudia, Tel. 0241617381, Email:  [email protected], Fax:  0241665523, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMBUSTIBIL LICHID TIP M 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatile I.S.U.J.DOBROGEA-PALAS, MEDGIDIA si MANGALIACod CPV09135100-5
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze min 80 tone max 104 tone Combustibil Tip M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Min. 80 TONEMax. 104 TONE
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 4000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Cerinta obligatorie: formular 2Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta /Autorizatie de functionare in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3. Certificat fiscal care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar pe ultimulan (bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente, la data de 31.12.2009);
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- obligatii contractuale in desfasurare, daca exista.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (completarea formularului 12D)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
oferta si documentele de calificare se transmit prin mijloace electronice in SEAP.Toate documentele se vor prezenta: - in original, sau in copie conform cu originalul, semnata si stampilata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
547479/28.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 18:00
Locul: prin intermediul SEAP la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr.33, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-617760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Contencios , Secretariat si Documente clasificate
Adresa postala:  str. Mircea cel Batran nr.110, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900663, Romania, Tel. 0241617381
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer