Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMBUSTIBIL LICHID USOR tip 3


Anunt de participare (utilitati) numarul 112202/29.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA, CONSTANTA, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Sirbu, Tel. 0241702728, Email:  [email protected], Fax:  0241737711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
COMBUSTIBIL LICHID USOR tip 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul C.N.A.C.N. S.A.; str Ecluzei; nr 1;loc Agigea; jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 613, 920RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare combustibil lichid usor tip 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
la contractul subsecvent, cantitatea necesara pentru 12 luni: min. 100 tone; max. 140 tone;
la acordul cadru, cantitatea necesara pentru 48 luni: min. 400 tone; max. 560 tone;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 613, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 4100 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pentru firma;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la Art. 69(ind.1)/ OUG 34/2006;
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata impozite si taxe locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 ;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 800 000 lei;Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r);*Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original, daca este cazul;*Declaratie privind eligibilitatea pentru persoana care asigura sustinerea financiara, daca este cazul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara-minim 400 000 lei;Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.*Agajament ferm , incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;* Declaratie privind eligibilitatea pentru persoana care asigura sustinerea tehnica, daca este cazul;Certificarea Sistemului de Management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008sau echivalent, pentru producator, transportator, ofertant;
Certificarea Sistemului de Management al calitatii conform SR EN ISO 14001sau echivalent, pentru producator, transportator, ofertant;
Autorizatie delivrare (numai pentru comercianti) de la producator;
AutorizatieANTREPOZIT FISCAL pentru producator;
Declaratie pe propria raspundere ca mijloacele de transport au toate autorizatiile legale necesare pentru transportul combustibilului pe drumurile publice;
Informatii privind subcontractantii / asociatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
20809/26.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 12:00
Locul: sediul CN ACN SA, str. Ecluzei, nr 1, Agigea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str.Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Str.Ecluzei , nr.1, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax:  0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer