Licitatie Publica - Combustibil pentru centrale termice
Anunt de participare numarul 86404/15.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Ciocanel Stefan, Tel.0241-481711, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0241-735705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Combustibil pentru centrale termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol, Str. Dr. Victor Climescu, nr. 34-40, Techirghiol, Jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de combustibil pentru centrale termice, Cod CPV: 09135100-5 (Pacura pentru incalzirea locuintelor). Cantitate: 70 tone(pentru luna decembrie 2009), cu posibilitatea prelungirii cu maxim 4 luni in anul 2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertele vor fi depuse pentru 70 tone (luna decembrie 2009).In eventualitatea prelungirii contractului in anul 2010, cantitatea se va mari cu 280 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoare estimata/contract 2009=112000lei(70t).Eventuala prelungire 4 luni in 2010 pentru 280t
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GArantia de participare: 11200 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii.Plata se face in maxim 30 zile de la acceptarea facturii, prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie eligibilitate 2.Declaratie neincadrare art.181 din OUG34/2009 3.Certificate fiscale buget local si buget consolidat 4.Declaratie IMM 5.Certificat constatator ORC 6.Certificat inregistrare ORC 7.Autorizatie functionare(dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la data de 31.12.2008 2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 3.Lichiditate generala 4.Solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale 2.Declaratie dotari 3.Dovada autorizarii mijloacelor de transport produse periculoase clasa 3 4.Declaratie personal 5.Recomandari din partea altor beneficiari(minim 2) 6.Certificare ISO 9001 7.Certificare ISO 14001 8.Certificare OHSAS 18001 9.Experianta similara (3 contracte) 10.autorizatie producator sau formular B3 11.Raport incercare si analiza 12.Declaratie conformitate produse 13.Fisa tehnica securitate produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 recomandari-original; Experienta similara minim 3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica in data de 04.11.2009. Obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9798/08.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 12:00
Locul: Sanatoriul Balnear si de Recuperere Techirghiol, Str. Dr. victor Climescu, nr. 34-40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care depun oferta (pe baza de imputernicire) si membrii Comisiei de Evaluare din cadrul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Saectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol, Str. Dr. Victor Climescu, nr.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241/735453, Email: [email protected], Fax: 0241/735705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 14:09