Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibil pentru centrale tip M sau echivalent pentru centrele din subordinea DGASPC Suceava


Anunt de participare numarul 126837/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Adresa postala:  b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720231, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Stelian Gorbanescu, Tel. 0230.520172, Email:  [email protected], Fax:  0230.523337, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Combustibil pentru centrale tip M sau echivalent pentru centrele din subordinea DGASPC Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul centrelor din Siret, Solca, Zvoristea, Pojorita, Dolhasca, Sasca Mica si Costana.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 186, 199.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Reluareaa competitiei 5-31 ianuarie 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Combustibil pentru centralele termice ale centrelor din subordinea DGASPC Suceava pentru iarna 2011- 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135110-8 - Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibil tip M sau echivalent 560561 kg.
Motorina 13268 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 186, 199.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 21900 lei.Modul de constituire :1. Virament bancar sau prin instrument de garantare2.Depunerea in numerar se face la caseria autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul DGASPC Suceava, Termen de plata 60 zile de la emiterea facturii cu OP in Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul A.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formularul B .3. Certificat de atestare fiscala.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale .
5) declaratie pe propria raspundere prin care ofertantuldeclara ca nu se afla in situatia de a fi exclus din procedura, asa cum este prevazuta la art 69¹ din OUG nr.34/2006 .6). Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizare Achizitiilor Publice nr.314 din 12.10.2010. 7. Certificat ORC.
Prezentarea acestor documente de la pct. 1-7 reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. sa prezinte autorizatiadeantrepozit fiscal fiscal in xerocopie certificata pentru conform cu originalul care permite comercializarea produsuluicombustibil tip M sau echivalent si motorina. (autorizatia de antrepozit fiscal este necesara achizitionarii combustibilului in regim de scutire de accize, conform art. 206din Codul Fiscal al Romaniei )prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma).
Standarde de asigurare a calitatii ? documente care sa ateste implementarea ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001. )prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa evaluarea ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica.Elementul reofertarii : valoarea totala fara TVA. O runda de 24 ore . Intra ofertele admisibile .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27815/13.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Suceava - Serviciul licitatii publice, contracte, investitii si receptie lucrari
Adresa postala:  B-dul. George Enescu, nr.16, jud. Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720231, Romania, Tel. 0330520172, Email:  [email protected], Fax:  0230523337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer