Licitatie Publica - Combustibil tip M sau echivalent
Anunt de participare (utilitati) numarul 140882/03.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241611540, In atentia: Lita Aurelian, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATUTA - cam. 217, Tel. +40 241611540, Email: [email protected], Fax: +40 241619512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Combustibil tip M sau echivalent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Port Constanta-Sud (Agigea) si orasul Mangalia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 247, 500 si 572, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conf. graficului de livrari precizat la pct.4.3 din Caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de combustibil tip M sau echivalent (ex. Calor Extra 1) necesar pentru centralele termice din Portul Constanta si orasul Mangalia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantit. max.-104.000 litri, cantit. min.-45.000 litri, conf. grafic livrare din caietul de sarcini.
Cantitatea ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent: minim 4000 litri, maxim 28000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 572, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 10.000 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai susatrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul comunicat de BNR pentru ziua de luni din saptamana anterioara datei deschiderii ofertei. a) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVAb) Modul de constituire a garantiei de buna executie: se va constitui la fiecare atribuire de contracte subsecvente in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.1 din fisierul "Formulare".
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.2 din fisierul "Formulare", insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local;
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.3 din fisierul "Formulare". Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal SERBAN - Director General, Daniela SERBAN - Director Economic, Alexandru George IOROV ? Director Infrastructura, Ghiulentan ENCIOIU ? Sef Serviciul Juridic si Contencios, Vasile MIU ? Sef SEP, Mihaela STAETU - Sef Serviciul Dezvoltare Achizitii, Paul CIUREA ? Sef Serviciu Aprovizionare, Aurelian LITA - Sef Birou Achizitii Finantari Interne, Stefan MARGARIT ? sef comp. SEP, Adrian STOEAN ? SEP, Luminita BOJA ? Serviciul Juridic si Contencios, Nicoleta ANDRONACHE ? Serviciul Contabilitate, Cornelia FIR ? Serviciul Aprovizionare, Cristian STOICESCU - Responsabil achizitie, Nicoleta ANDRONACHE ? Serviciul Contabilitate, Angela BADEA ? Sef Serviciul Contabilitate, Tanase Iulian PEPI ? Sef Birou Consultanta Legala, Negocieri, Dorina CONSTANTIN - Birou Achizitii Finantari Interne.
4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularului III.2.1.4 din fisierul "Formulare".
5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.5 din fisierul "Formulare".Nota:
? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006.
? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1, lit. d) din OUG nr.34/3006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane:
? Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, care vor contine informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota : Pentru a fi valabil, acesta se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?? Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine:
? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Furnizarea in ultimii 3 ani, pe baza de contract/comanda de furnizare de combustibil similar.
?Prezentare Declaratie + Lista principalelor livrari de produse conform Formularului III.2.3.1 din fisierul "Formulare".?Prezentare certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 13:00
Locul: CN APM SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256(2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta, Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241619512, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 15:28