Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibil tip M sau echivalent si motorina euro 5 pentru incalzire


Anunt de participare numarul 139029/21.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Adresa postala: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Punct(e) de contact: Mun. Suceava, b-dul. George Enescu, nr.16, jud. Suceava, Tel. +40 230520172, In atentia: Constantin Stelian Gorbanescu, Email: [email protected], Fax: +40 230523337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Combustibil tip M sau echivalent si motorina euro 5 pentru incalzire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul centrelor din subordinea DGASPC Suceava precizate in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 731, 315.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Doua contracte subsecvente unul pe anul 2012 si unul pe anul 2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona cantitatea de 649032 kg combustibil tip M sau echivalent si cantitatea de 12768 l motorina euro 5 pentru incazlirea centrelor din subordinea DGASPC Suceava, in regim de scutire de accize conform art. 206 indice 60 lit.kdin Codul Fiscal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona urmatoarea cantitatea de combustibil:
1. Total cantitate acord cadru pe aniinoiembrie 2012 - iunie 2013: - Combustibil tip M sau echivalent - cantitate maxima 649 032 kg;
- cantitate minima 538 500 kg;
- Motorina euro 5:
- cantitate maxima 12768 l;
- cantitate minima 12 000 l;
2.Total cantitate contracte subsecvente:
a.Total cantitate pe anul 2012:
- Combustibil tip M sau echivalent - cantitate maxima 150 000 kg;
- cantitate minima 120 000 kg;
- Motorina euro 5:
- cantitate maxima 5 000 l;
- cantitate minima 4 500 l;
b.Total cantitate pe anul 2013:
- Combustibil tip M sau echivalent - cantitate maxima 499 032 kg;
- cantitate minima418 500 kg;
- Motorina euro 5:
- cantitate maxima 7 768 l;
- cantitate minima 7 500 l;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 731, 315.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 13656, 57 lei; Garantia de participare in formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original autoritatii contractante, in cuantumul prevazuta in documentatia de atribuire, iar perioada de valabilitate a garantie de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, iar in SEAP se depune scanata, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata in contul RO96TREZ5915006XXX000197, Trez. Suceava, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare, iar in SEAP se depune scanat, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 6511, 31 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006. - Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 2, care va deveni anexa la contract sauprin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin 3, din HG nr.925/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituireagarantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92, alin1, din HG nr.925/2006, "In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbalde receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei".
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul DGASPC Suceava.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul uneisocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) si d).3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridicestrainevor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au ind plinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ? Formularul 6.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ISAILA MARGARETA DIRECTOR EXECUTIV LUNGOCI SIMONA ECATERINA DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCTNACU MIHAELA-MARIANA - SEF BIROU, DANELIUC NICULINA-DOINA SEF SERVICIU CRETU DANIELA SEF SERVICIU, SEF SERVICIU BIRSETE SORIN SEF BIROU FILIP RASVAN SEF SERVICIU MACOVEI MARIAJIDUC CRISTIAN SEF COMPLEX STEFAN LUCIA SEF COMPLEX TONEGARI SINZIANA-GRATIELA SEF CENTRU BESENYEI EUGEN SEF CENTRU SAFTIUC DOINA MIOARA SEF CENTRU PASCAL CRINA MODESTA SEF COMPLEX CURTUI GABRIELA IULIANA SEF CENTRU, PRECOB OLTEA SEF COMPLEX BAITAN FLORICA SEF CENTRU IVAN IONEL SEF CENTRU BIALY BRINDUSA - SORINASEF CENTRU ILISEI RODICA-SEF CENTRU;JOLOBAI MARIA LAURA-SEF COMPLEX; BOGHIAN MARIUS MIHAI-SEF COMPLEX; DOMSA VASILE-SEF BIROU; AURSULESEI CATALINA-SEF CENTRU; PETRENCIC LAURA-SEF BIROU; FRON LUMINITA-SEF CENTRU; BOLOGAN NICOLAE-SEF BIROU.
Persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractanta, necesar finantarii contractului de achizitie publica din cadrul Consiliului Judetean Suceava:
Nr.
crt. NUMELE SI PRENUMELE Functia1 NECHIFOR CATALIN IOANPresedinte
2 ABUTNARITEI IOANConsilier judetean
3 AGOUTINCARMEN-CONSTANTINAConsilier judetean
4 ARGANISCIUC OVIDIU STEFANConsilier judetean
5 ARTENE ADRIANConsilier judetean
6 ARTENE MIHAIConsilier judetean
7 BARBUSORINAConsilier judetean
8 BADELITAIOANConsilier judetean
9 BAISANU STEFAN ALEXANDRU Vicepresedinte10 BELDIMAN TIBERIU - GEORGE Consilier judetean
11 BEREANU NECULAIConsilier judetean
12 BONCHES BOGDAN PAUL Consilier judetean
13 BOSANCU NICULAIConsilier judetean
14 CRETEANU MIHAIConsilier judetean
15 CUCIUREAN CRISTIANConsilier judetean
16 CULIPEI LAURA-CATALINA Consilier judetean
17 DASCALUIOAN-DANConsilier judetean
18 GHISOVAN GHEORGHEConsilier judetean
19 GROZAVU MIHAIConsilier judetean
20 IACOB GHEORGHEConsilier judetean
21 ILIE VASILEConsilier judetean
22 IORDACHE VIRGINELConsilier judetean
23IRIMIE CRISTIAN - ANTON Consilier judetean
24 ISOPESCU GRIGORE SORIN Consilier judetean
25 MILICI OVIDIUConsilier judetean
26 NICHITEAN VASILE-BRINDUSEL Consilier judetean
27 NITA ILIEConsilier judetean
28 NITA MARIN GHEORGHE Consilier judetean
29 PENTIUC RADU -DUMITRU Consilier judetean
30 PITICARI IOANConsilier judetean
31 PLATEC CEZAR NICOLAE Consilier judetean
32 PLACINTA TUDORConsilier judetean
33 POHOATA VASILE VIRGIL Consilier judetean
34 RADULESCU ALEXANDRU Vicepresedinte35 TATAR NISTORConsilier judetean
36 TEODOROVICI CRISTINA Consilier judetean
37 VOLOSENIUC MIHAI -SORIN Consilier judetean Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului
.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentuluisi in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la datadepuneriiofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri).
Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autorizatie deantrepozit fiscalemisa de Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizatedin cadrul Ministerului Finantelor Publice, valabila, in conformitate cu prevederile art. 20616 siart. 20621Legii nr.571/2003, Codul Fiscal al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare. Se achizitioneaza combustibil tip Msi Motorina euro 5in conformitate cu art. 20660lit.kdin Codul Fiscal, in regim de scutire de la plata accizelor:
Art. 20660. - (1) Sunt scutite de la plata accizelor: .
.
.k) orice produs energetic utilizat drept combustibil pentru incalzire de catre spitale, sanatorii, aziluri de batrani, orfelinate si de alte institutii de asistenta sociala, institutii de invatamant si lacasuri de cult;.
.
.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul proceduri online se constata ca ofertele pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Operatorii economici pot obtine documentatia de atribuire din SEAP, aceasta fiind atasata invitatie de participare publicata.Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei intre operatoriieconomici semnatari, respectand toate elementele/conditiile prevazute in acordul cadru. Autoritatea contractanta va relua competitia pentru fiecare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit consultand in scris operatorii economici semnatari ai acordului cadru, care vor putea depune oferte in scris incarcate pe SEAP pana la un termen limita. Autoritatea contractanta va atribui contractul subsecvent ofertantului care a prezentat oferta cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. (a) si alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Suceava
Adresa postala: B-dul. George Enescu, nr.16, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720231, Romania, Tel. +40 0230520172, Email: [email protected], Fax: +40 0230523337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer