Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibil utilizat in procesele tehnologice - motorina


Anunt de participare (utilitati) numarul 149146/05.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031301, In atentia: Stefan ROLEA, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Combustibil utilizat in procesele tehnologice - motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 280, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui 1 sau 2 contracte subsecvente in perioada octombrie-aprilie a fiecarui an de derulare a acordului cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2.320.000 Lei .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Combustibil utilizat in procesele tehnologice - Motorina Tip Euro 5 conform SR EN 116:02 / SR116:02 / AC: 02
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- cantitate estimata pe durata acordului cadru: minim 1.200.000 Kg ? maxim 1.600.000 Kg
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 200.000 Kg ? maxim 400.000 Kg
Valoarea estimata fara TVA: 9, 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000 lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Conform cu art.86 din HG925/2006 actualizata, gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001 BCR Sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.(Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a)Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modifi. si complet. ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%.Pt.a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art.278¹ din OUG 34/2006 cu complet. si modifi. ulterioare, respectiv 8.488 lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925 / 2006. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent (fara TVA), este irevocabila si se poate constitui intr-una din formele stipulate in art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.b).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;
Se va completa Formularul III.2.1.a.1.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente din care sa rezulte situatia obligatiilor fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Se va completa Formularul III.2.1.a.34) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.4
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Daniela Lulache ? Director General
Elena Negulici ? Director Economic
Mihai-Dan Gheorghievici- Inlocuitor de drept Director Economic
Cristina Nazarevscky- Sef Departament Achizitii
Dana Banea- Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
Comisia de evaluare: Dana Banea, Dan Ionescu, Ioan Policeanu (membru de rezerva), Stefan Rolea , Claudiu Protopopescu, Adriana Costea - membri.5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.a.5. 1 a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane sau
1 b) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2) Autorizatie de antrepozit fiscal emisa de catre autoritatea fiscala competenta (pentru demonstrarea respectarii prevederilor art. 206²¹, coroborat cu art. 206²² din Legea 571/2003 coroborata cu HG 44/2004 privind Codul Fiscal)
Se va prezenta documentul in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente;
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.
2) Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta media cifrelor globale de afaceri din ultimii 3 ani, de minim 4.600.000 Lei;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.2.1Pentru calculul calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro: Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 vor beneficia de o reducere cu 50% a cifrei medii anuala de afaceri in domeniul de activitate. Pentru a beneficia de acest drept ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul);
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul III.2.2.2.
Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c^1 si d) si 69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Se accepta oferantii care vor prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme cel putin una dintre livrarile din lista.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1P
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ultimii ?3 ani? vor fi calculati / stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
2) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul);
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.6 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.6a si Formularul III.2.3.6b), daca este cazul.
Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181 181 (lit. a, c1 si d) si 69¹ din OUG34/2006.
ISO 9001:2008 sau echivalent, dovedit pe baza documentului de certificare;
Modalitatea de indeplinire
Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 26868-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2014 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) In plicul care contine documentele de calificare se va include si Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se va completa Formularul VI.3.23) Pentru compararea ofertelor financiare se va lua in considerare pretul unitar (cu Acciza si fara TVA) declarat de catre ofertanti. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe locul 1 si/sau locul 2 si/sau locul 3 au preturi unitare egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru ofertele egale clasate pe locul 2, la reofertare, imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1. Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2.4) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A.- Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2014 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer