Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibili - Motorina 200 mii litri si Benzina 15 mii litri


Anunt de participare (utilitati) numarul 147993/18.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Gheorghiu, Tel. +40 0256386100, Email: [email protected], Fax: +40 0256386100/+40 0256490705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Combustibili - Motorina 200 mii litri si Benzina 15 mii litri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Combustibili -Motorina 200 mii litri si Benzina 15 mii litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibili -Motorina 200 mii litri si Benzina 15 mii litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 267, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.100 lei / 5.050lei pentru IMMPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art. 86, din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la caseria aeroportului sau in urmatorul cont : COD IBAN- RO34 RNCB 0249 0492 9602 0001Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii AP in SEAP.Se va avea in vedere art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% / 2, 5% din valoarea contractuluiAceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 (daca este cazul)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare. (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, inclusiv cele care aproba bugetul aferent acestei achizitii, sunt: Idolu Iulian Daniel - Director General, Stamatovici Daniel - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, persoane din cadrul autoritatii contractante, care pot influenta continutul documentatiei sau a procedurii de atribuire sunt: Stamatovici Daniel - presedinte comisie, Gheorghiu Mirela - membru, Lazar Lavinia - membru, Reimer Eugen Petre- membru, Sandu Nicolae - membru si Medrea Roxana - membru de rezerva. - Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator (formularul 5).
5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor / candidaturilor.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor / candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3), din Ordinul nr. 509/2011. Documentele de la pct. 5 si 6 vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic.Informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentul se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.12 , vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul /ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila, semnata si stampilata "conform cu originalul"
Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri globala, realizata in anii, 2010, 2011 si 2012 in domeniul de activitate.
Modalitatea de indeplinire
completarea formularului 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani. Se vor prezenta certificate / documente / emise de catre beneficiar, din care sa reiasa furnizarea acestor produse.
Modalitatea de indeplinire
Completarea formularului 7 + anexa la acesta Certificatele/documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa o prima evaluare a ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP. Elementul reofertarii in cadrul licitatiei electronice este pretul (in lei fara TVA). Vor intra in etapa de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile. Reofertarea se va realiza intr-o singura runda. Pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica , operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP. Operatorii economici a caror oferte au fost declarate admisibile si sunt inscrisi in SEAP vor primi din partea sistemului o invitatie pentru a depune noile oferte de pret.1. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)2. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.3. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2013 10:00
Locul: Biroul Achizitii publice al AIT TV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 (doua) persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Reofertarea/departajarea - dupa etapa finala - a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc: -in situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare. Pentru IMM-uri: Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform Formularului M . In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute mai sus. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, atunci asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM. Documente solicitate din prezenta fisa de date a achizitiei constituie cerinte minime de calificare; ofertele care nu le contin sau nu sunt inlocuite de o declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art.11, alin.4 si 5 din HG 925//2006 vor fi declarate inacceptabile de catre comisia de evaluare in etapele prevazute la art. 36 din H.G. nr. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 (cu modificarile ulterioare).Oferta comuna: 1. In cazul asocierii mai multor ofertanti, pentru a depune o oferta comuna, cerintele de eligibilitate, trebuie sa fie indeplinite atat de liderul asociatiei cat si de ceilalti asociati, iar cerinta privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara sa fie indeplinita prin cumul de catre asociati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al aeroportului
Adresa postala: Str. Aeroport, nr. 2, Localitatea: Ghiroda, Cod postal: 030970, Romania, Tel. +40 256386100, Fax: +40 256386100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2013 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer