Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Combustibili - motorina si benzina fara plumb


Anunt de participare (utilitati) numarul 134702/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel. +40 254572134, In atentia: Serviciului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Combustibili - motorina si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Lotul I: sediul achizitorului din Vulcan, str. Paroseni, nr 20, jud. Hunedoara, Lotul II: statiile furnizorului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de combustibili, motorina Euro 5 si benzina fara plumb, vrac (lot I) si pe baza decarduri de credit (lot II).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pe fiecare lot in parte precizate in caietul de sarcini nr 2992/15.02.2012 sunt: Lotul I ? vrac: 350.000 litri motorinaEuro 5 si 14.400 litri benzina fara plumbLotul II ? pe baza de carduri de credit: 9.600 litri motorina Euro 5 pe 7 carduri si 3.600 litri benzina fara plumb pe 3 carduri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LotI-36600lei, lotII-1360lei, cel putin valab of-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;cf art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006 si art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani; numerar lotII.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest: lotI-5612 lei; lotII-680lei. Doar pentru lotul I : Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante in conditiile prevazute la art 90 alin (3) din HG 925/2006.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la data plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solic legaliz asocierii doar cand of comuna este decl castig.Fiec asociat va prez doc/form de la pct.III.2.1.a.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta, in original, semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului: decl. priv neincadrarea in dispozitiile art 180 si art. 181 din OUG 34/2006(form 12A si form 12B); Certific de participare la licitatie cu oferta independenta (form 3); o decl pe propria raspundere a reprezentantului legal privind evitarea conflictului de interese, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membri in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director general ? Doru Visan, director economic? Ioana Arvunescu, director comercial ? Eduard Mija, sef serv aprovizionare - Fabiola Schmidt si serv achizitii publice - Mihaela Timisan (form 4); informatii generale (form 2) Pentru persoane romane -se va prez Certific Constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Achizitorul va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (ex: certificat de inregistrare). Se va prezenta copie insotita de traducere autorizata in limba romana.Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Situatia financiara la 31.12.2010, vizata si inregistrata de organele competente
Cerinta nr. 2: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, conform art. 185 alin (1) lit c) din OUG 34/2006 actualizat.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile lor oficiale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Lista va fi insotitade documente/ contracte/ procese-verbale de receptie prin care beneficiari saconfirme furnizareade produse similare. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, beneficiarul si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Cerinta minima de calificare: - pentru Lotul I: prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare minima sa fie de 1.800.000 lei.- pentru Lotul II: este prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile lor oficiale.
Cerinta nr. 2: O declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.Cerinte minime de calificare : - pentru lotul I: Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un mijloc de transport adecvat pentru transportul combustibilului vrac la sediul achizitorului. - pentru lotul II: Asigurarea a cel putin unei statii de alimentare in fiecare judet din Romania, iar in judetul Hunedoara obligatoriu aceasta trebuie sa fie in unul din municipiile din Valea Jiului.
Cerinta nr 3 : Se va prezenta in original, Declaratia privind subcontractantii, semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte denumirea subcontractantului, partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata (daca e cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 11:00
Locul: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul mai multor oferte cu pret egal situate pe primul loc, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la secretariatul societatii SC Electrocentrale Paroseni SA.Adjudecarea se va face pe fiecare lot in parte.Toate documentele care nu pot fi depuse in original se vor depune in una dintre urmatoarele forme : copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » . In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna executie in conditiile din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , in conditiile OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTROCENTRALE Paroseni SA? Birou juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel. +40 254572134, Fax: +40 254570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer