Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMBUSTIBILI ( MOTORINA + BENZINA )


Anunt de participare (utilitati) numarul 73256/10.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.
Adresa postala: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Gheorghiu, Tel.0256 386007, Email: [email protected], Fax: 0256 386007 ;0256 490705
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Bursa de Marfuri Timisoara SA
Adresa postala: Str. Jiul nr. 2, etaj. 5, camera 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300789, Romania, Tel.0356 441600, In atentia: Ciciovean Ariton, Fax: 0356441600
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Bursa de Marfuri Timisoara
Adresa postala: Str. Jiul nr. 2, et. 5, camera1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300789, Romania, Tel.0356 441600, In atentia: Ciciovean Ariton, Fax: 0356 441600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
COMBUSTIBILI ( MOTORINA + BENZINA )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MOTORINA+BENZINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOTORINA260 mii litriBENZINA36 mii litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 025, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :10252 RONse exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce va fi atribuit sunt: SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularele B si B1 anexa la Documentatie
Cerinta obligatorie: -Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Primarie sau de catre o autoritate administrativ teritoriala de pe raza careia societatea isi are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice sau de alt organ de atestare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social.Certificatele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original , emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor.-Certificat inregistrare emis de OficiulRegistrului Comertului (CUI ) copie
Pentru persoane juridice / fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2, anexa la documentatie ), care cuprinde si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la data de 30.06.08, vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Se va completa Anexa 9 de la documentatie cu informatii din bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul B4 anexa la documentatie).
cerinta minima: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putinunui contract a carui obiectiv a fost executarea unui contract de furnizare similar.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client, trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficia-rului / clientului respectiv , copii ale contractului si eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului ( daca exista )
Se va prezenta indeplinirea a cel putin unui contract similar a carui valoare minima este de 340000 ron adica 79273 Euro ( curs BNR la 26.02.2009 )Declaratie privind lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani (Formularul C2 anexa la documentatie)Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului + C.V.-uri ale acestor persoane (Formularul F anexa la documentatie).Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc., pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
Se va prezenta o lista cu obiectul, valoarea si durata contractelor in desfasurare.Asigurarea calitatiia. Autorizatie de la producator / furnizor pentru livrarea produselor; autorizatia va fi tradusa in limba romana si legalizata.
b. Certificat de conformitate pentru calitatea produselor livrate, care va fi tradus in limba romana si legalizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de intentieachitarea sumei prin OP sau direct la caseria SC Bursa de Marfuri Timisoara SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 10:30
Locul: Sediul SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 persoane autorizate din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300120, Romania, Tel.0256 494650, Fax: 0256 498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SN Aeroportul International Timisoara Traian Vuia SA
Adresa postala: Comuna Ghiroda , str. Aeroport Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300790, Romania, Tel.0256 491637, Fax: 0256 490705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2009 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer