Licitatie Publica - combustibili
Anunt de participare numarul 80148/16.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Ciocanel Stefan, Tel.0241-735455, Fax: 0241-735705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
combustibili
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul unitatii, str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Combustibil lichid usor(CLU) accizat si bonuri valorice de 30 lei de benzina si motorina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
300t CLU + 1200 file Bonuri combustibil pentru august-decembrie 2009
300t CLU + 600 file Bonuri combustibilpentru 4 luni din 2010
Valoarea estimata fara TVA: 945, 378RON
II.2.2) Optiuni
Da
480.252 lei pentru 5 luni din 2009465.126 lei pentru 4 luni 2010
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 18.908lei Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii.Plata se va face la 30 zile calendaristice de la inregistrarea produselor la Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol, prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si catre bugetul local, precum si a accesoriilor aferente acestora(formulare tip eliberate de autoritatile competente);4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;5.Certificat de inregistrare emis de ORC; 6.Autorizatie de functionare (dupa caz)
7. Declaratie privind incadrarea in categoria IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Bilantul Contabil la 31.12.2008.2) cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani + lichiditate generala + solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generala;2.Recomandari din partea altor beneficiari;3.Certificarea sistemului calitatii (ISO 9001, 14001 si OH SAS 18001:1999);4.Autorizatii care sa ateste calitatea de producator sau pentru furnizori autorizare conform formularului B3 si B4 + contract semnat intre ofertant si producator pentru furnizori;5.Experienta similara;6.Resurse tehnice(mijloace de transport autorizate pt transportul produselor periculoase din clasa 3);7.Resurse umane;8.Declaratie privind reteaua de distributie a CLU;9.Declaratie privind nr. de statii din tara(pe judete) pt. carburantii auto;10.Raport de incercare si analiza;11.Autorizare ca antrepozit fiscal pt.CLU;12.Fisa tehnica de securitate a produselor;13.Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea produselor14.dovada autorizarii mijloacelor de transport utilizate pentru transportul de produse periculoase din clasa 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5974/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:00
Locul: Sediul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care-si depun oferta, pe baza de imputernicire, si membrii Comisiei de Evaluare din partea Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021-310.46.41 , Fax: 021-310.46.42, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel.Tel.021-310.46.41, Fax: Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian, nr 23, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: Adresa postala: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol , Str. Dr. V. Climescu, nr. 34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241-735453 int. 1704, Fax: 0241-735.705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 11:59