Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMBUSTIBILI AUTO-MOTORINA , CU CARDURI DE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 143726/21.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 0250731016/130, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMBUSTIBILI AUTO-MOTORINA , CU CARDURI DE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Rm. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde aprovizionarea periodica cu motorina a autovehiculelor si utilajelordin dotarea D.A.D.P. Rm Valcea, din statii de comercializare a carburantilorcu carduri de alimentare.
Cantitate minima: 300.000 litri in anul 2013 pana la 31.12.2013Cantitate maxima: 380.000 litri, adica 80.000 litri pe durata de maximum patru luni in anul 2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1.500.000 si 1.900.000 RON. Se expliciteaza faptul ca valoarea minima a intervalului, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati : cantitate minima :300.000 litri pana la 31.12.2013 cantitate maxima :380.000 litri . Se poate prelungi contractul pe durata de maximum patru luni in anul 2014.Cantitatea maxima , cuprinde si eventualele suplimentari .
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se intentioneaza a se face o suplimentare cf. art. 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei. Perioada de valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania. Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul din documentatia de atribuire. - prin virament bancar, se face in contul: RO 23 TREZ 6715006 XXX 000140, Cont deschis la Trezoreria mun. Rm. Valcea, Cod Fiscal 2540813. Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului lei/euro comunicat de BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAP. Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei sau ofertantul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului5279, 99lei, conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.1 prezentat in Sectiunea IV-Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 2 prezentat in Sectiunea IV- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.
c)Documente de confirmare :
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.3 prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv :
1Emilian FRANCU ?PRIMAR
2. Gigi Ion MATEI-VICEPRIMAR
3. Gheorghe IONITA-VICEPRIMAR
4. AMZA VALERU5. BOBAN LIVIU-EMIL6. BOBEANU MARIA7. COCOS VASILE8. CONSTANTINESCU COSMIN-DRAGOS9. COSTINESCU BOGDANILIE10. CRACIUNESCU GRIGORE11. DOBRETE FLORENTINA ADINA12. ENE GABRIELAANA
13. GHERGHINARU ION14. MIHAILESCU GHEORGHE15. NUICA IONUT-EDUARD16. OLTEANU MARIN17. PANDURASU ADRIANIULIAN18. PERSU MIHAI19. PREDA MARIA-CARMEN20. PRUTEANU COSTELBOGDAN21. TARDEA DUMITRU22. VETELEANU NINEL EUSEBIU23. VIRLAN EDUARD24. VOICU MARIUS IULIAN25. Liviu Miftode ?Director Directia Investitii-Achizitii Publice
26. Corina Toma-Sef Serv. Investitii Publice27. Iuliana Bunea ? Sef Serviciu Achizitii Publice
28. Ion Lepadat-Director Economic
29. Geta Pripas-Sef Serviciu Contabilitate
30. Petre Cazan-Director Juridic
31. Daniela Elena Ciobanu - Sef Serv. APL si Reglementari
32. Amalia Georgiana Vilau?ResponsabilAchizitie
33.Lucian Corocea ? Sef Serviciu DADP
34. Amalia Bulboaca ?Contabil SefDADP
35. Constantin ?Laurentiu Teodorescu - Director DADP36. Dumitru Oprea ?Directore)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.
f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate, care trebuie sa aiba corespondent cu Obiectul contractului, iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatulconstatator va fi prezentat si de catre eventualii subcontractanti .Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straineVor fi prezentate: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident(insotite de traducere legalizata, semnate sistampilate, in copie legalizata).Se solicita: - documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional, - documente care atesta faptul ca are un punct de lucru in Romania sau declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza sa isi deschida un punct de lucru in Romania, in cazul in care este declarat castigator .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie in valoare de cel putin 3.000.000 lei, conform cu modelul de Formular anexat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform cu modelul de Formular prezentat in SectiuneaModele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. Se va face raportarea la euro prin folosirea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE. ? In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, conform modelul de Formular prezentat in SectiuneaModele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. ? Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind numarul de statii ce accepta card de alimentare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 un sistem de management al calitatii , pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare declaratie -Se solicita existenta unui numar suficient de statii de alimentare cu carburant, proprii si partenere, care accepta carduri de alimentare pe principalele artere de circulatie .Gradul de acoperire la nivel local sa fie de cel putin o statie de alimentare care accepta carduri de alimentarePrezentarea Certificatului ISO 9001 :2008 pentru activitatea specifica obiectului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2013 11:00
Locul: Primaria Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prin aplicarea prev.art.6 din HG nr.925/2006 mentionata la pctII.2.2)se expliciteaza faptulvaloarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. 2.Nota: In cazul in care criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?cel mai mic pret?si doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va avea in vedere solicitarea de noi propuneri financiare doar ofertelor egale clasate pe primul loc, care se vor depune in plic inchis .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile, prezentei OUG 34/2006, actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf. preved. art. 256^2, alin 1 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Strada G-ral Praporgescu nr. 14, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer