Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMPARTIMENTARE POD SI SCARA DE ACCES ,INLOCUIRE INSTALATIE ELECTRICA CORP RECTORAT-PALATUL CALIMACHI UMF,,GR.T.POPA"


Anunt de participare numarul 47777/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA COJOCARU, Tel.0232/211427, In atentia: SERVICIU TEHNIC, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMPARTIMENTARE POD SI SCARA DE ACCES , INLOCUIRE INSTALATIE ELECTRICA CORP RECTORAT-PALATUL CALIMACHI UMF, ,GR.T.POPA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IASI, STR. UNIVERSITATII NR.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COMPARTIMENTARE POD , EXECUTIE SCARA SI INLOCUIRE INSTALATIE ELECTRICA CORP RECTORAT -PALATUL CALIMACHI UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T.POPA" IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 30000 LEI , CU OP SAU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE FORMULAR 12A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONANTA 34 (CERTIFICATE FISCALE PRIVINDPLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGET, EMISA DE DEFPL SI DGF;CERINTA OBLIGATORIE: FORMULAR 12B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR PE ANUL 2007
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI MEDII PE 2004-2007(VAL.MIN. 7500000 LEI)-SE VA PREZENTA ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI - ORIGINAL, CU ACOPERIRE IN CODUL CAEN- CONSTRUCTII CIVILE
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI(VALOARE, PERIOADA, LOCUL, SI BENEFICIARUL LUCRARII)
LISTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA IN LUCRARI MONUMENT ISTORIC(CEL PUTIN 3 CONTRACTE CU O VALOARE UNITARA DE 1300000 LEI FARA TVA)
INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI ASIGURAREA CALITATII-CV
STANDARDE DE ASIGURAREA CALITATII :
-CERTIFICAT ISO 9001:2001
-DESCRIEREA SISTEMULUI CALITATII LA LUCRARE(AGREMENTE TEHNICE, CERTIFICATE DE CALITATEMATERIALE UTILIZATE
-LISTA PROCEDURI TEHNICE DE EXECUTIE
-LABORATOARE AUTORIZATE
-AUTORIZATIE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATII IN MONUMENTE ISTORICE PENTRU SOCIETATE
-RTE ATESTAT DE C.A.D.M.I.
DECLARATII PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII-FORMULAR 12H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI SE IA CONTRA SUMEI DE 100 LEI, DE LA SERVICIU TEHNIC; PLATA SE FACE CASH LA CASIERIA UMF IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 12:00
Locul: SEDIUL UMF IASI SERVICIU TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a unor abateri de la procedura a autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T.POPA" OFICIU JURIDIC
Adresa postala: IASI, STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/210582, Fax: 0232/210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer