Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Complet parasuta tactica integrata tip aripa pentru personal


Anunt de participare numarul 131231/08.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala:  str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  77302, Romania, Punct(e) de contact:  Lt. col. ing, Popa Robert, f.p. ing. Punguta Liliana, Tel. 021-319.58.58/2645, 2240, Email:  [email protected], Fax:  021-3149333, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Complet parasuta tactica integrata tip aripa pentru personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Otopeni, Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Complet parasuta tactica integrata tip aripa pentru personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39523000-4 - Parasute (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Complet parasuta tactica integrata tip aripa pentru personal - 16 complete
Valoarea estimata fara TVA: 847, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2011 pana la 30.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare - 8.478, 00 lei (2000 euro).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - fonduri buget de stat.Plata - pe baza de factura si documente justificative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta de calificare: ofertantul sa nu se incadreze in situatiile stipulate la art. 180, art 181 din O.U.G. 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundrere ca operatorul economic nu se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.u.G. 34/2006; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de primarie (Consiliul local); Certificat atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator privind actionarii; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010 sau ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele competente;Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta de o alta persoana; Declaratie privind cifra de afaceri globala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala anuala, pe fiecare din anii 2009 si 2010, de minim 847.840, 00 lei (200.000 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; In cazul in care nu existe subcontractanti, ofertantul va prezenta o declaratie, pe proprie raspundere, in acest sens;
Dovada ca produsele sunt fabricate in sistem de management al calitatii implementat conform ISO 9001:2008 sau echivalent;Ofertantul va prezenta un document valabil la data deschiderii ofertelor, de certificare de terta parte recunoscuta international, in conf. cu ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 3 ani, livrari de echipamente similare cu cele care fac obiectul achizitiei si care cumulat sa fi avut o valoare de cel putin 847.840, 00 lei (200.000 euro).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2011 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are obligatia de a exprima pretul din propunerea financiara, in lei si echivalent euro la cursul de referinta comunicat de BNR in data de 15.11.2011, dupa ora 14.00, valabil pentru data de 16.11.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. .021-3104641, Fax:  : 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt precizate in art 256^2/O.u.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale-U.M. 02550 Bucuresti-Biroul juridic
Adresa postala:  Str.Drumul Taberei nr.9-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061353, Romania, Tel. 021-3136220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer