Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Completare lucrarilor de constructii pentru "Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti " in conformitate cu schimbarea solutiilor tehnice si modificarea indicatorilor tehnico-economici aferenti studiului de f


Anunt de participare numarul 147903/12.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: ion-bunea viorica, Tel. +40 021313880406/153, Email: [email protected], Fax: +40 021313880406/153, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completare lucrarilor de constructii pentru"Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti "in conformitate cu schimbarea solutiilor tehnice si modificarea indicatorilor tehnico-economici aferenti studiului de fezabilitate " Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti"- simbol 2009-C/I-928, aprobate in sedinta Consilului Tehnico-Economic al Ministrului Apararii Nationale din data de 22.05.2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: U.M. 02412 Bucuresti, str. grigore cobalcescu nr. 26, sect. 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Completare lucrarilor de constructii pentru" Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti "in conformitate cu schimbarea solutiilor tehnice si modificarea indicatorilor tehnico-economici aferenti studiului de fezabilitate " Lucrari de consolidare si modernizare asupra pavilionului B din cazarma 928 Bucuresti "- simbol 2009-C/I-928, aprobate in sedinta Consilului Tehnico-Economic al Ministrului Apararii Nationale din data de 22.05.2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele din caietul de sarcini.Pretul, fara TVA, inclus in propunerea financiara nu va depasi valoarea estimata comunicata prin anuntul de participare, deoarece nu exista posibilitatea disponibilizarii unor fonduri suplimentare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Mentionam faptul ca nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin 2 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, respectiv nu sunt lucrari diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 755, 726.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant garantiei de participare= 75.114, 52 lei.In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta se va utiliza echivalenta leu/valuta la cursul BNR la data publicarii anunt particip.Perioada de valab a g.p= 90 de zile de la data limita stab.pt dep.ofert;G.p. se const prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari care se prezinta in original in cuant si ptr perioada prev in doc de atrib. NU se permite depunerea in numerar la casierie Contul de virament este RO56TREZ7015005XXX000161 deschis la TREZ sect1 Buc.G p se va retine in cond prev de art 278.1 din OUG 34/2006 actualiz.Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractantepana la data limita de depunere a ofertelor.Va fi insotit de traducerea autorizata in lb romana (daca este cazul). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in pre L 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de gp.G. p in original se ataseaza plicului exterior. Cf art. 86 alin. 6 din H.G. 925 /2006 actualiz: ?in orice situatiedovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor cf art. 33 alin. (3) lit. b din H.G. 925/2006actualiz. Restituirease va face cf art. 88, din H.G. nr. 925/2006 actaul;Conditii ce trebuie indeplinite de gp: sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta; sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit;valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitateadin Sectiunea IV- Modele de formulare, semnata de reprezentantul ofertantului, stampilata si datata;
Note: 1. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile / formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Sectiunea IV? Modele de formulare, semnata de reprezentantul ofertantului, stampilata si datata;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica
Documente de confirmare: Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele localecare sa prezinte situatiaobligatiile scadente in luna anterioara dateilimita de depunere aofertelor.
Certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Note: 1. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181lit. a, c1 si d din ordonanta se solicita a fi indeplinite de catretertul/tertii sustinator/sustinatori.2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010-formularul 3 din sectiunea IV- Modele de formulare .
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1(evitarea conflictului de interese), conform formularului 4 din sectiunea IV-? Modele de formularea prezentei documentatii.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractactante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Comandatul unitatii colonel medic Madalina Maxim, Director financiar-contabil Tomescu Aurel, Consilier juridic pcc Popescu Razvan, plt maj Nastase Dragos, pcc ec. Ion-Bunea Viorica, pcc Voicu Ioana, pcc ing Bruma Radu-Alexandru, pcc ing. Susman Sebastian-Iulian.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 1 dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea contractului de achizitie publica. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Pentru Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident ?traduse in limba romana si legalizate.Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: media cifrei globale pe ultimii 3 ani safie minim7.511.452, 78 lei.
Note:
Prezentarea unei cifre de afaceri sub pragul mentionat mai sus atrage descalificarea ofertantului.
Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 5 Informatii generale din Sectiunea IV ? Modele de formulare.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi rata anuala a cursuluide schimb leu/alta valuta stabilit de BNR. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.2.Rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Note: a. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta bilantul contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit maxim 3 lucrari similarein
valoare cumulata de min 3.755.726, 39 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim inpus.
Note
Prezentarea experientei similare sub pragul mentionat mai sus atrage descalificarea ofertantului.
Cerinta nr. 2
Ofertantul va face dovada ca dispune sau a obtinut angajamentul de participare din partea personalului de specialitate necesar.
Personalul minim obligatoriu pentru indeplinirea contractului de lucrari va fi format dintr-o echipa cu experienta in lucrari de constructii compusa din
controlor tehnic al calitatii lucrarilor executate - conform art. 14 din legea 10/1995 ;
- resposabil tehnic cu executia ? domeniul I-atestat conform Ordinului nr. 777/2003 ;
- sef santier conform art. 14 din legea 10/1995 ;
Ofertantul va face dovada ca detine (dotare proprie, inchiriere, sau alte forme de punere la dispozitie) utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele inplicate in realizarea contractului
Cerinta nr. 1
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Cerinta nr. 2
Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente solicitate care dovedesc capacitatea tehnica si profesionala: 1. O lista a principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, (Formularul V.4.2.1 insotit de anexa in original- Sectiunea IV? Modele de formulare.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in vederea demonstrarii experientei similarein oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1.Se va prezenta Formularul V.4.7 Sectiunea IV- Modele de formulare-in original1. Declaratie pe proprie raspundere privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul V.4.11 insotit de anexa -in original. Sectiunea IV-Anexe ? Modele de formulare.Prezentarea unor certificate (in original copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ), emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor pe care le executa;Documentele emise in altalimba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Se permitedepunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea unor certificate (in original copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ), emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor pe care le executaSe permitedepunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 3620/29.10.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2013 10:00
Locul: sediul UM 02412 BUC, str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii au posibilitatea sa viziteze amplasamentul inainte de depunerea ofertei. Data inceperii vizitarii amplasamentului va fi data la care va fi publicat anuntul de participare in SEAP, astfel incat toti potentialii ofertanti au posibilitatea realizarii vizitarii amplasamentului. In vederea vizitarii amplasamentului, potentialii ofertanti vor face o solicitare in scris catre autoritatea contractanta. Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar declaratii pe propria raspundere pentru fiecare dintre puncte, semnate de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratiile vor fi insotite de anexe in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis caz in care contractul va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006? cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala: str Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010195, Romania, Tel. +40 213138803/182, Email: [email protected], Fax: +40 2130253
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer