Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Completarea indicatorilor de baza din Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, cu valori reprezentative pentru anul 2006


Anunt de participare numarul 92035/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: MAPDR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel.021.3072.442, In atentia: Dan-Florin IONITA, Email: [email protected], Fax: 021.3078.606, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea indicatorilor de baza din Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, cu valori reprezentative pentru anul 2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului il constituie completarea indicatorilor de baza aferenti Axei 1 Imbunatatirea competitivitatii sectorului agricol si forestier, Axei 2 Imbunatatirea mediului si a spatiului rural si Axei 3 Imbunatatirea calitatii vietii in zonele rurale si incurajarea diversificarii activitatii economice din PNDR, cu valori reprezentative pentru anul 2006, indisponibili in momentul elaborarii documentelor programatice, in vederea respectarii angajamentului asumat de Romania prin Program, privind completarea indicatorilor indisponibili cat si pentru asigurarea unei baze pentru realizarea unei monitorizari si evaluari coerente pentru viitoarele raportari privind progresul inregistrat in implementarea programului de dezvoltare rurala si a strategiei de dezvoltare rurala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii: conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 255, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 12558 lei (instrument de garantare).Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului semnat, fara TVA(instrument de garantare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor, si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
Decl priv neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala elib de org fisc competsau echiv, valab data deschid ofertei (orig/copie lega)
Imputernic de semnatura pentru persautoriz sa semneze oferta, docof si contr
Pt pers jur straine op econ va prez doc edif (certif, caziere jurid, alte doc echiv) prin care doved si-a indepl oblig de plata impoz, tax si contrib buget
Certif constatator emis de ORC terit pe raza caruia ofert rezident/autoriz funct/altele echiv din care rez forma inreg si obiect princip activit al firmei (Cod CAEN 7022 - Activ consul pt afac si manag) (valab data deschid of)
Copie a certif unic inreg emis ONRCCertif plata impozit taxe locale, val data deschid ofert (orig/copie certif ofert cf orig, semnata si stampilata);
Cazier judiciar pt pers care semneaza decl priv eligib (orig/copie certif de ofertant conf original, semnatastampilata), valabil la data deschiderii ofertelor;
Pentru ONG se va dep extras registr pers jur
Pentru pers jur/fiz straine se vor dep doc edif care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prev legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original - (traduse in lb romana si legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri sa fie de minim 250.000 euro pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva. (detalii Fisa de date)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraDeclaratia si Tabelul privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCapacitate tehnicaResurse umane:
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. (Se vor completa si depune Formularele nr. 4, 11 si 15 din sectiunea IV).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii trei ani ofertantul a derulat cel putin 2 contracte al caror obiect a fost prestare de servicii similare (activitati de elaborare implementare / monitorizare si evaluare de planuri / colectare si prelucrare de date, si gestionarea proiectelor finantate din fonduri UE) finalizate la data depunerii ofertei si care au avut o valoare cumulata de cel putin 150.000 euro (Formularul nr. 7 din sectiunea IV);Scrisori de recomandare de la acei beneficiari inscrisi in tabel.Declaratie pe proprie raspundere care va contine informatii referitoare la dotarile specifice care sa sustina existenta capacitatii tehnice a ofertantului.Pentru indeplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate: 4 experti cheie specialisti in domeniie mentionate la punctul 5.2 din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F 511 11 S 09 003
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 10:00
Locul: Sediul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Buc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 021-319.51.80;+4 021-319.51.81, Email: [email protected], Fax: +4 021-319.51.76, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020921, Romania, Tel.+4 021. 307.24.42;, Email: [email protected], Fax: +4 021.307.86.06, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2009 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer