Licitatie Publica - Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate
Anunt de participare numarul 119097/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel. (+4) 021.3072.404, In atentia: Adriana Galan, Email: [email protected], Fax: (+4) 021.3078.606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il reprezinta completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in fisele masurilor din cadrul PNDR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 382, 662RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 7.500 LEI. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate privind neincadrare art.180
Cazier judiciar pt admin care semneaza decl privind eligib(orig sau copie liz cf cu orig) valab la data deschiderii ofert.
Decl neincadrare art.181
Certif de atestare fiscala, Certif privind plata impozitelor si taxelor locale, valab la data deschiderii ofert(orig sau copie liz cf cu orig).
Pt pers jurid straine: doc edif elib in tara de orig/rezident(certif, caziere judiciare, alte doc echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata: impozite, taxe si contributii buget.
Decl privind calit de participant la procedura;Certif de participare la licitatie cu of independenta.
Certif constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a of(orig sau copie liz cf cu orig), cu identific in ob de activit princip/sec al ofert a codului CAEN: 7022 ? Activit de consultanta pt afaceri si manag.Certif de inreg emis de ORC(copie leg sau copie liz cf cu orig);
Pt instit publice: doc relevante privind infiintarea instit din care sa reiasa ob de activit specific acestei achizitii publice.
Pt ONG-uri: extras de la Reg asociatiilor si fundatiilorPt pers jurid/fiz straine: doc edif emise de org autorizate, cu privire la forma de inreg ca pers jurid/fiz din care sa rezulte ob de activit, valab la data deschiderii of, transmise in lb de origine, insotite de o traducere autorizata in lb romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Pentru societatile comerciale:
1. Media cifrei de afaceri pentru anii 2008 si 2009.
B Pentru institutiile publice:
1. Media veniturilor operationale pentru anii 2008 si 2009
C. Pentru ONG-uri:
Pentru confirmarea informatiilor economice si financiare prezentate in formularul 7 toti ofertantii, inclusiv institutiile publice si ONG-urile, vor prezenta Bilanturile Contabile pentru anii 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
(Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Pentru societatile comerciale: Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru anii 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 100.000 EUROB Pentru institutiile publice: Cerinta minima: Media veniturilor operationale pentru anii 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 100.000 EURO.C. Pentru ONG-uri: Cerinta minima: Media veniturilor din activitatile fara scop patrimonial si din activitatile economice pentru anii 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 100.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 anib) Resurse umaneDeclaratie privind personalul implicat in proiect
CV-urile expertilor cheie
Declaratie de disponibilitate
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta recomandari (inclusiv persoana de contact) si/sau referinte emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze implicarea acestora in proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Contract/contracte al carui/caror obiect de activitate a fost prestarea de servicii similare (activitati de evaluare a programelor si/sau colectare de date si calcul indicatori socio-economici sau de mediu)si care a/au avut o valoare cumulata de cel putin 90.000 EURO din care minim 1 contract al carui obiect de activitate a vizat dezvoltarea de metodologii de colectare si calcul indicatori socio-economici sau de mediu.(Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire)b) Lista nominala cu expertii cheie (minim 2, maxim 4) din care un expert cheie trebuie sa fie expertul cheie 1(responsabil cu coordonarea tuturor activitatilor proiectului), la care se vor atasa documente justificative care sa ateste experienta anterioara a acestora, dupa cum urmeaza: ? Expert cheie 1 ? experienta in implementarea a minim 1 proiect al carui obiect de activitate a fost prestarea de servicii similare (activitati de evaluare a programelor si/sau colectare de date si calcul indicatori socio-economici sau de mediu, dezvoltarea de metodologii de colectare si calcul indicatori)? Expert cheie 2, 3, 4 - experienta in implementarea a minim 1 proiect al carui obiect de activitate a fost prestarea de servicii similare (activitati de evaluare a programelor si/sau colectare de date si calcul indicatori socio-economici sau de mediu, dezvoltarea de metodologii de colectare si calcul de indicatori)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/11/00/09/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 13:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -, Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel. 021. 3072.404; 021.3072.472, Email: [email protected], Fax: 021.3078.606, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 14:57