Licitatie Publica - Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate
Anunt de participare numarul 141368/05.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Tel. +40 213072472, In atentia: Mircea Albulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in fisele masurilor din cadrul PNDR: - pentru proiectele finalizate pana la data de 31 decembrie 2012 (exceptand submasura 431.1 finalizata in anul 2010, pentru care au fost raportate deja rezultatele implementarii) ? termen de predare a indicatorilor 1 iunie 2013;
- pentru proiectele finalizate pana la data de 31 decembrie 2013 ? termen de predare a indicatorilor 15 mai 2014;
- pentru proiectele finalizate pana la data de 31 decembrie 2014 ? termen de predare a indicatorilor 15 mai 2015;
in vederea raportarii acestora catre Comisia Europeana conform prevederilor din Regulamentele specifice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Impactul urmarit:
a) metodologii de calcul si colectare date pentru indicatorii de rezultat comuni si aditionali aferenti proiectelor finalizate pana la data de 31 decembrie 2012 (exceptand submasura 431.1 finalizata in anul 2010, pentru care au fost raportate deja rezultatele implementarii), 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014 din cadrul masurilor din PNDR (metodologiile dezvoltate vor tine cont de prevederile Cadrului Comun de Monitorizare si Evaluare, documentele de ghidare elaborate de catre DG AGRI referitoare la indicatorii de rezultat precum si de prevederile fiselor tehnice ale masurilor PNDR 2007-2013);
b) valorile aferente indicatorilor de rezultat comuni si aditionali aferenti proiectelor finalizate pana la 31 decembrie 2012 (exceptand submasura 431.1 finalizata in anul 2010, pentru care au fost raportate deja rezultatele implementarii), 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014;
c) tabelele completate ?Indicatori de rezultat? cu valorile corespunzatoare proiectelor finalizate pana la 31 decembrie 2012 (exceptand submasura 431.1 finalizata in anul 2010, pentru care au fost raportate deja rezultatele implementarii), 31 decembrie 2013 si, respectiv, 31 decembrie 2014;
d) analiza gradului de realizare a obiectivelor specifice stabilite in cadrul PNDR prin intermediul indicatorilor de rezultat comuni si aditionali ?i evaluarea performan?elor masurilor din cadrul PNDR din punctul de vedere al indicatorilor de rezultat.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 089, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 21.000 LEI se constituie in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul i?i extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul refuza extinderea valabilita?ii va fi exclus din procedura. Instrumentul de garantare se va emite in favoarea MADR ?i trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrumentul de garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma men?ionata mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152. Garan?ia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ?i completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contesta?ie, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului suma de 4.869, 67 lei din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (1.089.672 lei), sume conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau conform cu originalul).
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).
Ministru ? Daniel CONSTANTIN
Secretar de Stat ? Achim IRIMESCU
Secretar General ? Sorin CHELMU
Director General ? Mihai HERCIU
Director General Adjunct ? Valentin TOMA
Director ? Georgiana PREDA
Sef serviciu ? Andreea TUINEA
Sef serviciu ? Dan IONITAV Declaratie privind calitatea de participant la procedura completarea si prezentarea Formularuluinr. 9 Fiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara(original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).
Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Operatori economici
Media cifrei de afaceri pentru ultimii 2 ani.
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 2 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei.Pentru echivalenta mediei cifrei de afaceri globala pentru ultimii 2 ani se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Bilanturile Contabile/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificareIn cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 7 si Bilanturi/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificare), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
B. Pentru institutiile publice:
Media veniturilor operationale pentru ultimii 2 ani.
Cerinta minima: Media veniturilor operationale pentru ultimii 2 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei.
Pentru echivalenta mediei cifrei de afaceri globala pentru ultimii 2 ani se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Bilanturile Contabile/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificareIn cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 7 si Bilanturi/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificare), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
C. Pentru ONG-uri:
Media veniturilor din activitatile fara scop patrimonial si din activitatile economice pentru ultimii 2 ani.
Cerinta minima: Media veniturilor din activitatile fara scop patrimonial si din activitatile economice pentru ultimii 2 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei.Pentru echivalenta mediei cifrei de afaceri globala pentru ultimii 2 ani se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Bilanturile Contabile/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificareIn cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (Formularul nr. 7 si Bilanturi/documente in vederea indeplinirii cerin?ei de calificare), iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind lista princip prestari servicii in ultimii 3 ani
Minim 1 si maxim 4 contracte de serv avand ca obiect servicii de dezvoltare de metodologii de calcul si colectare de date pentru indicatori socio-economici, in valoare cumulata de minim 1000000 lei.
Pt fiecare contract se vor atasa certif/doc emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre client privat beneficiar.
In cazul in care ofertant a avut calit asociat/subcontractant in cadrul contract ment in Tabel, la calcularea valorii minime 1000000 lei se va lua in considerare procentul realizat de asociat/subcontractant din pretul total al contractului respectiv.
Formularul nr. 6Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat BCE
Cerinta nr. 2Resurse umane
Un expert cheie trebuie sa fie responsabil cu coordonarea tuturor activita?ilor proiectului.
? Expert cheie 1
Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii si previziunii economice/sociologie.
Experienta profesionala
1. minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;
2. participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat privind dezvoltarea de metodologii si indicatori statistici din domeniul agriculturii, mediului si/sau dezvoltarii rurale.
Formularul nr. 18 CV si Formularul nr. 19 Declaratie de disponibilitate
Expert cheie 2Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii si previziunii economice/sociologie.
Experienta profesionala
1. minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;
2. participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat care presupune dezvoltarea de tehnici de esantionare si estimare a rezultatelor, colectare, prelucrare, agregare, analiza date, pentru indicatori socio-economici ?i/sau de mediu
Formularul nr. 18 CV si Formularul nr. 19 Declaratie de disponibilitate
? Expert cheie 3Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii.
Experienta profesionala
1. minim 5 ani experienta in domeniul studiilor;
2. participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat privind analiza economica in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale.
Formularul nr. 18 CV si Formularul nr. 19 Declaratie de disponibilitate
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV
Formularul nr. 17 (Declaratie privind personalul implicat in proiect)Oferta va fi considerata neconforma daca unul din expertii propusi nu indeplineste conditiile minime mentionate.
Ofertantl are dreptul de a include in prop tehnica posib subcontracta o parte din contract.
are obliga?ia de a preciza:
- partea din contract pe care inten?ioneaza sa subcontracteze,
- datele de recunoa?tere ale subcontractantului.
In cazul in care unul sau mai mul?i subcontractan?i urmeaza sa indeplineasca par?i din contract, AC solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractan?ii nominaliza?i de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
In condi?iile in care ofertant include in propunerea tehnica posibilitateade a subcontracta o parte din contract, atunci are obliga?ia de a prezenta urmatoareledocumente:
- Decl privind partea din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul ?i cele pe care urmeaza sa indeplineasca subcontra (exprimate cantitativ ?i valoric).
Daca op ec nu are subcontract, va completa form cu textul: ?Nu exista subcontractan?i?.
Anex nr. 7 Formul 11
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/12/00/05/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 11:00
Locul: Bd. Carol I, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pre?.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 16:29