Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Completarea sistemelor clasice de incalzire si producere apa calda de consum cu sisteme care utilizeaza energia solara


Anunt de participare numarul 102166/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala:  Gheorghe Sincai 37, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0262/211001/154, In atentia:  Culic Doru, Email:  [email protected], Fax:  0262/212171, Adresa internet (URL):  www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea sistemelor clasice de incalzire si producere apa calda de consum cu sisteme care utilizeaza energia solara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: 23 unitati de invatamant din Municipiul Baia Mare, nominalizate in Caietul de Sarcini
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al contractului este modernizarea sistemelor clasice de incalzire si preparare apa calda menajera, prin completare cu sisteme care utilizeaza energia solara.
Efectele pozitive principale sunt:
- imbunatatirea calitatii aerului si a apei;
- reducerea costurilor cu utilitatile;
- sporirea confortului termic pe timp de iarna;
- cresterea consumului de apa calda pe tot parcursul anului;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Atingerea obiectivului propus se va face in doua etape: ETAPA I-a: Intocmirea documentatiei tehnico-economice;ETAPA II-a: Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic verificat si avizat conform prevederilor legale.Obiectivele pentru care se modernizeaza sistemul clasic de incalzire si preparare apa calda menajera, prin completare cu sisteme care utilizeaza energia solara, sunt impartite pe loturi: LOT nr. 1
1. Obiectivul 1 ? Gradinita nr. 25, str. Aleea Jupiter nr. 4;2. Obiectivul 2 ? Gradinita nr. 26, str. Victoriei nr. 110;
3. Obiectivul 3 ? Gradinita nr. 27, str. V. Alecsandri nr. 58;
4. Obiectivul 4 ? Gradinita nr. 28, Str. Aleea Filaturii nr. 3;
5. Obiectivul 5 ? Gradinita nr. 29, str. Cuza Voda nr. 8;
6. Obiectivul 6 ? Scoala Generala nr. 3 (Dimitrie Cantemir), str. Bogdan Voda nr. 20;
7. Obiectivul 7 ? Scoala Generala nr. 4 (Avram Iancu) ? Sala de sport, str. Victoriei nr. 84;
8. Obiectivul 8 ? Scoala Generala nr. 5, str. Pasunii nr. 2A;
9. Obiectivul 9 ? Scoala Generala nr. 11 (Nicolae Iorga) ? Sala de sport, str. Dr. Gh. Bilascu nr. 1;
10. Obiectivul 10 ? Scoala Generala nr. 16 (N. Balcescu), str. Arenei ne. 1;LOT nr. 2
1. Obiectivul 1 ? Colegiul National ?V. Lucaciu? ? Sala de sport, str. Culturii nr. 2;
2. Obiectivul 2 ? Colegiul National Economic ?N. Titulescu?, str. Progresului nr. 45;
3. Obiectivul 3 ? Grup Scolar ?C.D.Nenitescu? ? Cantina + Internat + Ateliere, str. Luminisului nr. 1;
4. Obiectivul 4 ? Liceul cu program sportiv ? Internat, B-dul Republicii nr. 35;
5. Obiectivul 5 ? Liceul cu program sportiv ? Sala de sport, B-dul Republicii nr. 35;
6. Obiectivul 6 ? Colegiul Tehnic ?Anghel Saligny? ? Internat, str. Progresului nr. 43;
7. Obiectivul 7 ? Colegiul tehnic ?Anghel Saligny? ? Cantina, str. Progresului nr. 43;
8. Obiectivul 8 ? Colegiul tehnic ?Anghel Saligny? ? Sala de sport, str. Progresului nr. 43;
9. Obiectivul 9 ? Grup Scolar ?Gh. Lazar? ? Internat + Sala de sport, str. Dr. V. Babes;
10. Obiectivul 10 ? Grup Scolar Ind. Usoara (Carmen Silva)?Internat+Cantina, B-dul Republicii nr. 8;
11. Obiectivul 11 ? Grup Scolar Industrie Usoara (Carmen Silva) ? Sala de sport, B-dul Republicii nr. 8;
12. Obiectivul 12 ? Grup Scolar Tehnic ? Cantina, str. 8 Martie nr. 7;
13. Obiectivul 13 ? Grup Scolar Tehnic ? Sala de sport, str. 8 Martie nr. 7;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 601, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: pentru Lot nr. 1 ? 16.000 lei; pentru Lot nr. 2 ? 19.000 lei; Garantia de buna executie este 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Administratia Fondului pentru Mediu - 80%Bugetul Local - 20%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, taxele locale si la Fondul pentru mediu; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind indeplinirea cerintelor prevazute la art.14 alin.2) lit.a), b), c), d), e) f), g), h), i), si lit j)din Ghidul de finantare, aprobat prin Ordinul nr. 565/2009 al Ministrului Mediului; Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica , insotita de anexa care cuprinde in mod explicit obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului; Certificat unic de inregistrare emis de C.C.I.; Pentru persoane juridice straine -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de: 1.600.000 lei pentru Lotul nr. 1 si 1.600.000 lei pentru Lotul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane:
1.1. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii1.2. Informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
2.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;3.Experienta similara;
4.Recomandarea in original sau copie legalizata pentru fiecare experienta similara;
5.Documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, standard de firma sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante;
6.Documente care atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu;
7.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei desecuritatesisanatate in munca, in vigoare;
8. Resurse tehnice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a). Pentru proiectare : Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat cel putin un inginer de instalatii si un inginer de constructii, cu vechimea mai mare de 5 ani;b). Pentru executie : Colectivul propus pentru executia contractului va avea obligatoriu minim urmatoarea componenta : -un coordonator de proiect, inginer instalatii ? absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 5 ani experienta;
-autorizatie ISCIR sau contract cu o firma autorizata in domeniul efectuarii de examinari, verificari si investigatii tehnice la conducte de abur, apa fierbinte, instalatii mecanice sub presiune? cu atestat valabil la data ofertarii;
-un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare - cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minim 3 ani;
-un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata ? cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minim 3 ani;
-cel putin 2 (doi) sudori angajati, autorizati ISCIR in domeniul sudurii oxiacetilenice si electrice cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minim 5 ani;
-cel putin 3 (trei) angajati (instalatori) specializati si instruiti de catre furnizorul echipamentelor propuse de echipamente si instalatii de ?energii alternative?(pt panouri si pt restul instalatiei) pentru montajul acestora. Se va prezenta specializarea acestora in copie (certificat, adeverinta, etc.);Dovada se face prin certificate emise de furnizorul/producatorul de echipamente.2.Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea (in calitate de contractant unic sau asociat) in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin 1 (un) contract similar (proiectare si executie incalzire si preparare A.C.M. prin energii alternative ? panouri solare, pompe de caldura, energie eoliana), finalizat;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Raportul calitate/pret
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de interventie in timpul garantiei
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P.(Unitatea de Control si Verificare a Achizitiilor Publice)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute: Primaria Municipiului Baia Mare, jud. Maramures, str. Gh. Sincai nr. 37, tel. 0262-211001/154, tel/fax: 0262-212171, intre orele 7-15 de luni pana joi si vineri intre orele 7-13. Informatii tehnice privind Caietul de Sarcini si detalii de specialitate, se pot obtine de la tel. 0262-276226 ing. Tudor Olteanu-Director, sau Serviciul Investitii tel. 0262-211001/136, 137, ing. Elena Pop-sef serviciu. Documentatia de Atribuire, Studiul de fezabilitate si toate anexele, pot fi obtinute prin descarcarea documentului atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- C.N.S.C.
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativsi Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala:  b-dul Republicii nr. 2A, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430264, Romania, Tel. 0262.218.235, Fax:  0262.218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer