Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Completarea sistemelor clasice existente de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara la o serie de cladiri aflate in proprietatea publica judet Bacau


Anunt de participare numarul 97927/13.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea sistemelor clasice existente de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara la o serie de cladiri aflate in proprietatea publica judet Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Conform documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executieCompletarea sistemelor clasice existente de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara la o serie de cladiri aflate in proprietatea publica a judetului Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
50721000-5-Reconditionarea instalatiilor de incalzire (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati/prestari servicii/lucrari :
- pentru proiectare se vor elaboradocumentatii conform cerintelor din caietul de sarcini
- asistenta tehnica din partea proiectantului de specialitate pe perioada implementarii proiectului
- lucrarile ce urmeaza a fi executate sunt conform cerintelor din caietul de sarcini si a listelor de cantitati
Valoarea estimata a proiectului de investitii este de: 3.552.941, 18lei fara TVA, din care 175.630, 25 lei fara TVA pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice si de 3.377.310, 93 lei fara TVA pentru executia lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 552, 941.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 70.000 lei. Garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractelor, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si fonduri nerambursabile de la AFM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat in original sau copie legalizata;Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local in original sau copie legalizta;Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de inregistrare ( CUI).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate si vizate de organele competente.Formuarul de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie de minim 7.000.000 lei.Scrisoare de bonitate bancara de minim 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestatein ultimii3 ani;
Fisa/fise privind experienta similara.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului:
a) Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate
b) Responsabil cu calitatea (CQ) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executatesau Decizie de numire a persoanei desemnate cu controlul tehnic de calitate insotita de copia dupa diploma de studii;
c) Inginer instalatii minim doua persoane
d) Responsabil tehnic cu sudura
e) Operatorii economici vor nominaliza echipa de proiect, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri.
f) Ofertantii vor prezenta:
- autorizatii ISCIR PTA1-2002, PT C9-2003, PT C10/1-2003,
- atestat ANRE (atat pentru proiectare cat si pentru executie). Personalul care proiecteaza si executa lucrarile de instalatii electrice trebuie sa fie autorizat ANRE minim IIA, B.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru proiectare se solicita: elaborareain ultimii 3 ani a unui sau mai multe contracte de proiectare pentru instalarea de panouri solare.Pentru executia de lucrari se solicita: executarea si finalizarea (receptie la terminarea lucrarii)in ultimii 5 ani- a maxim 3 contracte cu valoare cumulata de minim3.300.000 lei fara TVA, avand ca obiect executia de instalatii de panouri solare si/sau reabilitarea instalatiilor termice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 12:00
Locul: La sediul atoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din punct de vedere tehnic SF-ul nu poate fi postat pe SEAP.Acesta va fi pus la dispozitia operatorilor economici interesati de la sediul autoritatii contractante pe suport magnetic CD.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234-513296, Email: [email protected], Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa impotriva oricarui act al autoritatii contractante in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer