Licitatie Publica - Completarea sistemului existent de ?alzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova" (p
Anunt de participare numarul 99836/12.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA NITA, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea sistemului existent de ?alzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova" (proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: UAMS Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Completarea sistemului existent de ?alzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45261215-4-Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 UAMS-uri din jud.Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 3, 271, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri nerambursabile de la AFM. Plata prin ordin de plata la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legslizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitates cf.art.180 si 181 din OUG 34/2006, certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat su bugetul local precum si la Fondul de mediu, CUI, certificat constator emis de ORC, Declaratie pe proprie raspundere privind nesponsorizarea activitatilor cu efect negativ asupra mediului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalecuprinz? cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2006-2008 (minim 6.500.000 lei), scrisoare de bonitate (lichiditate generala > 100 %), bilant 2007, 2008 (profit 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate?ultimii5 ani, lista principalelor servicii de proiectare prestate?ultimii3 ani, experienta similara )min.un contract servicii de proiectare similare de 100.000 lei si min.un contract de lucrari similarede 700.000 lei fara TVA,
Inform. priv. personal.- Declar. privind efectivele medii anuale ale personal. angajat si al cadrelor de conduc.
Lista persoan. direct respons. cu indeplin. contr.insotita de CV-ulpersoan. respons. direct cu indeplin. contr. precum si alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplin. contract.Se solicita: Lista personal. tehnic de specialit. si de asig. a calit. strict necesar ptr. indeplin. contract. minim:
1.Responsabil RTE ptr. domen. lucrar.ce urmeaza a fi executate2.Responsabil CQ ptr. domen. lucrar. ce urmeaza a fi executate-atestat/decizie de numire
3.Inginer instalatii
4.Atestat viza verificator de proiecte
5.Operatorii econom. vor nominaliza echipa de proiect, cu responsabilit. fiecaruia, ?otita de CV-uri.
6.Atestat ANRE-ptr. proiectare si executie. Person. care proiecteaza si exec. lucrar. de instal. electr. sa fie autorizat ANRE –minim IIA, B
CV-uri cadre de conduc.respons. tehnici cu exec.responsab. cu asigur. calit. a expert. cheie, copii diplome, copii atestate valabile la data deschid. ofertei, copii legaliz. contrac. de munca inregis. la ITM sau copii legaliz. contr. de colab. inregistr. conf. legisl. in vigoare.CV –urile vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: "Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii"Operat. econom. vor da o declar. pe proprie raspund. ca au personal specializ. si instruit de furniz. de echipam. ptr. montaj. acestora.
Informatii privind dotarile, Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului, Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie (proiectare si executie)
25%
Descriere:
3.
Termen garantie de buna executie a lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dolj - Craiova, str.Unirii nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM AFM (AGENTIA FONDULUI PENTRU MEDIU)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Bd.N.Titulescu nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251/415600, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str.Unirii nr.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax: 0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 19:55