Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Completarea sistemului existent de incalzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova


Anunt de participare numarul 94316/15.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Completarea sistemului existent de incalzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova (proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: UAMS Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Completarea sistemului existent de incalzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru unitatile de asistenta medico-sociala: Amarastii de Jos, Bechet, Brabova, Cetate, Melinesti, Plenita si Sadova, JUD.DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45261215-4-Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Completarea sistemului existent de incalzire si preparare apa calda menajera, cu sisteme care utilizeaza energie solara si geotermala pentru 7 UAMS-URI in jud.Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 3, 271, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local siFonduri AFM;Plata cu OP prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie art.180, 181 din OUG 34/2006, certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, bugetul de stat si fondul de mediu, CUI, certificat ORC, declaratie privind nesponsorizarea activitatilor cu efect negativ asupra mediului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzind cifra medie de afaceri (cerinta minima: 6500000 lei), bilant contabil 2008, 2009 (rezultatul ultimului exerciu financiar pozitiv), scrisoare de bonitate cu evidentierea indicatorilor de solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala (cerinta minima: > 100 %)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestatein ultimii3 ani
Fisa de experienta similara: un contract delucrari similare in valoare de minim :700000 lei fara TVA;un contract de servicii de proiectare similare in valoare de minim: 30.000 lei fara TVA,
copie legalizata contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala legalizat, recomandare beneficiar legalizata
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiinsotita de CV-ulpersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.RTE, CQ, inginer instalatii, viza verificator, atestat ANRE , declaratie pe proprie raspundere ca au personal specializat si instruit de furnizorul de echipamente pentru montajul acestora.
Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (atat pentru proiectare cat si pentru executie)
Autorizatie de functionare, aviz tehnic, agrement tehnic sau declaratie de conformitate.
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectie a mediul
Standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Pret servicii de proiectare
20%
Descriere:
3.
Termen de executie proiectare
25%
Descriere:
4.
Termen de garantie a lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2010 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante - str.Unirii nr.19 craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT DIN CADRUL PROGRAMULUI DE INLOCUIRE SAU COMPLETARE A SISTEMELOR CLASICE DE INCALZIRE CU SISTEME CARE UTILIZEAZA ENERGIE SOLARA, ENERGE GEOTERMALA SI ENERGIE EOLIANA ORI ALTE SISTEME CARE CONDUC LA IMBUNATATIREA CALITATII AERULUI, APEI SI SOLULUI -PROGRAM FINANTAT DEADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD.N.TITULESCU NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415600, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ACTUL CONTESTAT
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.UNIRII NR.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20585, Romania, Tel.0251/408213, Fax: 0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2010 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer