Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Complex de educatie ecologica si de monitorizare a calitatii aerului in context transfrontalier - Reabilitarea Baii Comunale din Gradina Romei


Anunt de participare numarul 54662/05.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Lenghel Adriana, Tel.0261807563, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Complex de educatie ecologica si de monitorizare a calitatii aerului in context transfrontalier - Reabilitarea Baii Comunale din Gradina Romei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CladireaBaiiComunaledin Parcul Gradina Romei, municipiul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea cladirii BaiiComunaledin Parcul Gradina Romei - monument istoric.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 542, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 lei si garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri nerambursabile asigurate prin programul Phare CBC 2005 RO-UA, proiect Cod Perseus RO 2005/017-539.01.01.17;
-buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; 4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din anul 2007, pana in luna iunie inclusiv, vizat si inregistrat de organele competente, acesta trebuie sa fie pozitiv;
2.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: sa fie mai mare de 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie asigurarea calitatii lucrarilor - se solicita in acest sens prezentareaPlanului calitatii propus pentru obiectivul de investitie, vizat de persoane atestate de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului.2.ISO 9001 sau echivalent, aflat in perioada de valabilitate.
3.Autorizatie pentru executare lucrari constructii eliberata de Ministerul Culturii si Cultelor.
4.Experienta similara:
- se solicita cel putin doua lucrari similare, privind reabilitari de monumente, in valoare de800.000lei.Recomandarile (min. 3) aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
5.Resurse tehnice- se solicita in mod expres dotarea proprie cu schela metalica tubulara de exterior 11-13, 5T si autolaborator mobil pentru verificari electrice pe auto 3T, in acest sens va fi prezentata o declaratie pe propria raspundere de detinere sau de inchiriere a utilajelor mentionate.
- autorizatie ISCIR conform PT A1-2002, sau sa prezinte subcontractant autorizat.
- atestatului ANRE in lucrari electrice de 0, 4 kV.
- atestat privind autorizarea in executie de lucrari de instalatii deutilizare gaze naturale sau sa prezinte subcontractant autorizat.
5Resurse umane- responsabil tehnic cu executia I, care sa fie: atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata [constructii] si specialist sau expert inginerie consolidare si/sau restaurare structuri istorice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 10:30
Locul: La sediul Primariei municipiului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, sala de licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Oradea - jud. Bihor
Adresa postala: str.Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Email: [email protected], Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare - Serviciul juridic
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-807542, Email: [email protected], Fax: 0261-807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2008 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer