Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Complex de servicii comunitare pentru copilul cu handicap sever Casuta cu Zambete


Anunt de participare numarul 70582/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Contracte Achizitii, Tel.0213110029, In atentia: Stelea Marian, Email: [email protected], Fax: 0213110029
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Complex de servicii comunitare pentru copilul cu handicap sever Casuta cu Zambete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Oituz, nr.7, Sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie Complex de servicii comunitare pentru copilul cu handicap sever Casuta cu Zambete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 836, 311.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantie de participare de 75.000, 00 RON , se solicta garantie de buna executie de 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat conform art. 44 alin 1 si 2 OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prev. art181, Calitatea de participant, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata - traducere legalizata (daca este cazul).Statut/act constitutiv/certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -copie legalizata
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului(copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie minim 11.500.000, 00 lei -completarea formularului C - Informatii generale;Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar la 31.12.2007, 30.06.2008 inregistrat si vizat de organismele competente;
Solvabilitate patrimoniala -Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cu balanta de verificare la 31.12.2007, iar valoarea lui se solicita sa fie mai mare de 30%; Lichiditate generala-Valoarea acestui indicator se va calcula in raport cubalanta de verificare la 31.12.2007, iar valoarea lui se solicita sa fie mai mare de 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte cu o valoare exclusiv TVA, min de 1.900.000, 00lei-formularului 12F. recomandari din partea beneficiarilor, se accepta calificativ minim foarte bun.Lista lucrarilor in derulare.Declaratie privind dotarile tehnice, minim: pompa de betoane;
vibrator de betoane;schela min. 500 mp.;dovedite cu copie legalizata dupa acte de proprietate/contract/precontract de inchiriere cu o firma ecializata.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
a)Numarul personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului la data de 30.11.2008-se solicita minim 50 angajati;
b)Resursele umane propuse a fi angajate in cadrul contractului;c)Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, CV si copii dupa Diploma de specialitate.se va specifica asigurarea cu: -un responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata atestatde organisme abilitate;
-un responsabil cu controlul calitatii (CQ) atestat de organisme abilitate.-Pentru punctele a), b), c)se completaza Formularul 12 I- Certificat pentru sistemul calitatii ISO 9001 sau echivalent;Programul calitatii, care concretizeaza sistemul de asigurare si de conducere a calitatii, adaptat la particularitatile lucrarii ce fac obiectul ofertei-Detinerea/existenta unui contract de colaborare pentru un laborator autorizat;(se accepta si precontract)Programul calitatii, care concretizeaza sistemul de asigurare si de conducere a calitatii, adaptat la particularitatile lucrarii ce fac obiectul ofertei;certificarea sistemului de mediu ISO 14001 sau echivalent;certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii OHSAS 18001 sau echivalent;certificarea sistemului de managemental responsabilitatii sociale - SA 8001/2001 sau echivalent;contr.cu groapa ecologica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: plata Casieria DGASPC, S.2, Str. Olari, nr.11-13, prog L-J8.30-16.00, V8.30-13.30, doc se ridica cu chitanta, IMPUTERNICIRE si BI/CI, de la Serv.LCA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 11:00
Locul: DGASPC Sect. 2, str. Olari nr.11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios al DGASPC Sector 2
Adresa postala: str. olari nr. 11-13, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Tel.0212522202, Email: [email protected], Fax: 0212522202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer