Licitatie Publica - Complex de transformatoare de curent de joasa tensiune pentru grupuri de masura in montaj semidirect cu putere de 200 KW si 400KW pentru Enel Distributie Muntenia
Anunt de participare (utilitati) numarul 132711/18.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065081, In atentia: Maricela Stan, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065081, In atentia: Maricela Stan, Fax: +40 213175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065081, In atentia: Maricela Stan, Fax: +40 213175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065081, In atentia: Maricela Stan, Fax: +40 213175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Complex de transformatoare de curent de joasa tensiune pentru grupuri de masura in montaj semidirect cu putere de 200 KW si 400KW pentru Enel Distributie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM Sos. Alexandrei nr.544 , com. Bragadiru, judetul Ilfov-cod postal 077025
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Complex de transformatoare de curent de joasa tensiune pentru grupuri de masura in montaj semidirect cu putere de 200 KW si 400KW pentru Enel Distributie Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31173000-9 - Transformator de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Complex TC 300/5 A (1200A)- 341 buc
Complex TC 125/5 A (500A) - 897 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 190, 925RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14.000 lei/ 7.000 lei IMM, Per.valab: cel putin egala cu per valab of.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.970, 92 fara TVA(calculat conform litera b). 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii, Camelia Grigoruta ? Director Adjunct Achizitii Servicii si Responsabil procedura achizitii Maricela Stan;IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal , cu modifcarile si comletarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. I)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridicestraine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 2.381.850 LEI
Informatii privind situatia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, de natura celor descrise in Caietul de Sarcini.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme efectuarea livrarilor in valoare de cel putin: 1.190.925 LEI
-Produsele cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
- daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la livrari partiale, receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate ;
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organ de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
AC va invita la etapa finala lic el toti of. care au depus of admisibile la prima etapa a proc.Durata rundei de lic el. va fi de: 1 zi lucratoare - 1 runda.AC nu va incepe lic.el.mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii inv..La lic el. au dreptul sa participe doar op. ec. inregistrati in SEAP.Of.pot vedea cea mai buna of.-da;Of. pot vedea nr.de partip inscrisi la lic.-nu;Lic.se prelungeste automat in cazul modif. clasamentului-Da;Se va utiliza pasul de lic.el.-Da.Val.procentuala a pasului de lic. este de 0, 25%, configurabil de catre AC la definirea lic.el.Daca in urma desfas.lic.el.pe primul loc se afla doi sau mai multi of. cu aceeasi val., AC va solicita of. respectivi o noua of. finan in plic inchis. In acest caz crt va fi atribuit of. a carui noua of.finan. are pretul cel mai scazut.Op.ec.cu pretul cel mai scazut va transmite in 2 zile lucratoare de la final lic el form: F9 si F11 cu noile val.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 207
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
a
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2012 13:00
Locul: B-dul I mihalache, nr. 41-43, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite a operatorilor economici participanti la procedura de achizitie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la Documentatii si Clarificari.Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere;Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Bd-ul Ion Mihalache nr 41-43, corp B, etaj 3, Sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 213175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2012 17:25