Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Complex Sportiv OLIMPIA -Reabilitare cladire


Anunt de participare numarul 19536/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Cirica Emil, Tel.0268/410777/114, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Cirica Emil, Tel.410777/114, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. N. Balcescu nr.67, cam.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/221, In atentia: iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. N. Balcescu nr.67, cam. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/221, In atentia: Iordan Emilia, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Complex Sportiv OLIMPIA -Reabilitare cladire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complexul Sportiv Olimpia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea cladirii Complex Sportiv OLIMPIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea imobil (consolidare, amenajare)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 50000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
imprumut intern;plata conform legislatiei in vigoare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de DGFP, Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri , lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala, Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima : - Cifra medie anuala de afaceripe ultimii 3 ani- 10.000.000 lei- Lichiditate generala>100%- Solvabilitate patrimoniala .30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari exec. in ultimii 3 ani inclusiv lucrari de consolidare cladiri cu destinatia de utilitate publica;Inf. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calif. pers. de cond.;Copie autorizatia-Responsabil tehnic cu executia;Lista utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor tehnice de care poate dispune ofertantul;Recomandari din partea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : -prezentarea unui contract de lucrari similar, incheiat in ultimii 3 ani cu o valoare de 1.000.000 lei (fara T.V.A.)-Atestat emis de Ministerul Culturii si Cultelor pentru interventii pe monumente istorice ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA sediul autoritatii contractante , B-dul Eroilor nr.5, cam.8 sau cu OP in contul RO65TREZ13121360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Brasov, Str. N. Balcescu nr.67, cam.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai firmelor ofertante, cu copie dupa BI, CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030085, Romania, Tel.021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul Brasov
Adresa postala: str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a actului considerat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov-serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777/241, Fax: 0268/475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer