Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Componenta 3 "Intarirea capacitatii administrative pentru prevenirea/ pregatirea/ interventia si coordonarea in cazul accidentelor majore in care sunt implicate substante periculoase - Directiva SEVESO II"


Anunt de participare numarul 87222/26.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 55 55 interior 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Componenta 3 "Intarirea capacitatii administrative pentruprevenirea/ pregatirea/ interventia si coordonarea in cazul accidentelor majore in care sunt implicate substante periculoase - Directiva SEVESO II"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului este de a intari capacitatea tehnica a autoritatilor de mediu in ceea ce priveste coordonarea implementarii prevederilor Directivei SEVESO II luand in consideratie completarile si modificarile ulterioare, prin organizarea de instruiri, adresate personalului din domeniul relevant SEVESO II, utilizarea unui sistem de baza de date SEVESO II, organizarea de exercitii internationale pentru comunicare si schimb de informatii in cazul urgentelor de tip SEVESO, elaborarea si evaluarea planurilor de urgenta, evaluarea Rapoartelor de securitate, a documentelor privind politica de prevenire a accidentelor majore.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile tehnice asupra proiectului sunt oferite in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 555, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 11.100 EURO;Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului (fara TVA) .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect 2007/19343.04.01 din cadrul Programului Facilitatea de Tranzitie Conditii de plata conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea a contractului.
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator eliberat de ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei anuale de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) va depasib) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 800.000 Eurob) Pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
b) personalul ofertantului
c) standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul (respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) va face dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin a unui proiect in domeniul mediului. Participarea ofertantului la respectivul contract sa fie de minim 396.000 Euro.Dat fiind terminologia si specificul activitatilor legate de mediu, se solicita ca experienta similara prezentata deofertant sa fie in domeniul mediului, aceasta cerinta avand caracter obligatoriu.Ofertantul (respectiv membrii asocierii luati impreuna) a finalizat cu succes in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a minim unui contract deinstruire in domeniul mediului, participarea ofertantului fiind de minim 48.000 Euro.Ofertantul (Prestatorul sau membrii grupului de prestatori impreuna) poate asigura accesul a cel putin 5 specialisti in domeniile aferente acestui proiect conform caietului de sarcini.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru prestarea serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini sau certificate echivalente In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii.Prezentarea Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau certificate echivalente In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii.Prezentarea Certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la protectia mediului din seria ISO 14001:2004 sau certificate echivalente In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii.Prezentarea Certificatului care atesta respectarea standardelor cu privire la sanatatea ocupationala din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S126-183896 din 04.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 15:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Facilitatea de Tranzitie 2007.19343.04.01 Sprijin pentru intarirea capacitatii administrative pentru continuarea implementarii si aplicarii acquis-ului comunitar de mediu in domeniile IPPC si SEVESO II
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei. nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 coroborat cu art.281 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP, Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55, Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 19:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer