Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Componente mecanice moara MV DGS-100


Anunt de participare (utilitati) numarul 41002/28.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Masovici, Tel.0253.335.045, In atentia: Gheorghe Deaconu, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Componente mecanice moara MV DGS-100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc Turceni, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare diverse componente mecanice moara MV DGS-100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29526200-4 - Piese pentru utilaje de prelucrare a mineralelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1AparatoriLot 2Compensatoare si casete cu arcuriLot 3BrateLot 4Segmente de uzura disc si rotorLot 5Bandaj rotor si blindaj de coltLot 6Diverse piese de moara
Valoarea estimata fara TVA: 767, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii participare: Lot 1=2000leiLot 2=1500 leiLot 3=3000 leiLot 4=1000 leiLot 5= 2000 leiLot 6=2000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. OP sau alte modalitati legale de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca mai multi operatori economici se asociaza, asocierea se va legaliza in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Declaratii privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/certificat de inregistrare/altele echivalente, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fieminim de 3 ori valoarea ofertei
- prezentarea bilantului contabil vizat de organele competente la data de 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Valoarea unui contract de furnizare produse similarein ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin:
Lot 1Aparatori=32000lei
Lot 2Compensatoare si casete cu arcuri =28000 lei
Lot 3Brate=45000 lei
Lot 4Segmente de uzura disc si rotor =15000 lei
Lot 5Bandaj rotor si blindaj de colt = 35000 lei
Lot 6Diverse piese de moara=30000 lei
- Autorizare de livrare produse conform Anexa CET1, in original( sau copie legalizata )de la un producator
- Declaratii pe proprie raspundere ca producatorul detine dotarile tehnice necesare executarii produselor ofertate
- Prezentarea fiselortehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice aleproduselor ofertate
- Recomandari de la cel putin 2 (doi) beneficiari
-Sistem de asigurare a calitatii conform standardelor internationale de calitate SR EN ISO 9001
- Certificate prin caresa dovedeasca indeplinirea conditiilor de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2008 13:00
Locul: SC Complexul Energetic Turceni SA, Directia Comerciala.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 217520, Romania, Tel.021-3199565, Email: [email protected], Fax: 021-3199538
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. N. Titulescu nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Marketing Disciplina Contractuala,
Adresa postala: str. Uzinei nr 1, SC Complexul Energetic Turceni SA, loc Turceni, jud Gorj, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335045, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2007 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer