Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Componente termocontractibile


Anunt de participare (utilitati) numarul 148122/22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031300, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A ? Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Tel. +40 241802504, In atentia: Dorina Zapodeanu, Email: [email protected], Fax: +40 241239267
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S. N. Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana Banea - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Componente termocontractibile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansoane si tuburi termocontractibile conform cerintelor din Caietele de sarcini TD # 25851 si TD # 25865 ? Partea a II a Documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44111530-5 - Accesorii izolante electrice (Rev.2)
44165300-7-Mansoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Mansoane termocontractibile ? TD 25851
Poz. 1.1 - 18 Buc;Poz. 1.2 ? 45 M;
Poz. 1.3 ? 130 Buc;
Poz. 1.4 ? 9 Buc;
Poz. 1.5 ? 20 Buc;
Poz. 1.6 ? 6 Buc.Lot 2 ? Tuburi termocontractibile - TD # 25865Poz. 2.1 - 10 Buc;Poz. 2.2 ? 2 Buc;
Poz. 2.3 ? 15 Buc;
Poz. 2.4 ? 2 Seturi;
Poz. 2.5 ? 15 Buc;
Poz. 2.6 ? 1 Set;
Poz. 2.7 ? 5 Buc;
Poz. 2.8 ? 10 Seturi
Poz. 2.9 ? 5 Buc;
Poz. 2.10 ? 10 Buc.
Valoarea estimata fara TVA: 172, 528EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita in Euro/alta valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Conform cu art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante RO94RNCB0072049718520001 (Lei), sau RO45RNCB0072049718520010 - BCR sect.1 (Euro) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. Doar pentru Lotul 1: In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Se solicita garantie de buna executie doar pentru contractul care include ca obiect Lotul 1.Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie in conformitate cu art. 90 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Pentru scrisoarea de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza Formular III.1.1.b. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se completeaza Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4.
In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
Daniela Lulache - Director General;
Elena Negulici - Director Economic;
Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Economic;
Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;
Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
Comisia de evaluare:
Dana Banea (Presedinte cu drept de vot), Ioan Policeanu, Dana Corina Moldoveanu, Daniela Cornelia Iconaru, Radu Razvan Constantinescu, Simona Barbu si Dorina Zapodeanu ? membri, Stefan Rolea, Georgeta Ionescu, Andreea Ioana Vlad si Adrian Chirpac ? membri de rezerva.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5 1a. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice / fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul: - va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pt. conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei pentru fiecare lot. In timpul licitatiei, ei nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Pentru fiecare lot contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25851 & 25865- 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3.2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925/2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2. In plicul care contine documentele de calificare se va include si Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se va completa Formularul VI.3.2.3. In cazul in care, in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.4. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresahttp: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departament ul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer