Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computer Tomograf ? furnizare, punere in functiune si amenajare amplasament conform normelor CNCAN


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
990.000 RON

Castigatorul Licitatiei: SIEMENS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 145733/15.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141801
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Tohaneanu, Tel. +40 264212799, Email: [email protected], Fax: +40 264212750, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Computer Tomograf ? furnizare, punere in functiune si amenajare amplasament conform normelor CNCAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipiul Dej, str.1 Mai nr.14-16, jud.Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Computer Tomograf ? punere in functiune si amenajare amplasament conform normelor CNCAN.Detalii privind cerintele minime impuse pe baza carora se intocmeste oferta tehnica si oferta economica, se regasesc in Caietul de sarcini.Toate aceste documente fac parte integranta dinDocumentatia de Atribuire.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
990, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14367 din 29.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S157-273816din14.08.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 21989 Denumirea: Computer Tomograf ? furnizare, punere in functiune si amenajare amplasament conform normelor CNCAN
V.1) Data atribuirii contractului 13.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIEMENS S.R.L.
Adresa postala: B-dul Preciziei nr.24, imobil H3, et.3-5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Tel. +40 0216296642, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0126296552, Adresa internet (URL): www.siemens.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1306451.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 990000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Stabilirea ofertei castigatoare, se realizeaza numai prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Plata se va efectua in doua rate, dupa cum urmeaza: 40% in anul 2013 iar 60%in anul 2014.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic ? Primaria Municipiului Dej
Adresa postala: str.1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. +40 264212799, Email: [email protected], Fax: +40 264212799, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer