Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMPUTER TOMOGRAF


Anunt de participare numarul 135197/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400347, Romania, Punct(e) de contact: BOTA VIORICA, Tel. +40 0264207021, Email: [email protected], Fax: +40 0264453131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMPUTER TOMOGRAF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laborator Radiologie -Spitalul Clinic de Recuperare Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona, instala si pune in functiune -1 buc COMPUTER TOMOGRAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona, instala si pune in functiune -1 buc COMPUTER TOMOGRAF
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de paticipare este de 10485 lei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86. al HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO75 TREZ 2165006XXX025377 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantii care beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare vor completa Formularul nr. 8. Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Conform ART.87 alin.(1)din HG 925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 -In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4262, 83 lei. Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de dezvoltare constituit pentru anul 2012, Alte cheltuieli de investitii ? Dotari independente
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Se completeaza Formular: 1
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular: 2
3)Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Se completeaza Formular: 3
4)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006-Se completeaza Formular: 4
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Dr.Patrichi Sanda-Manager, Dr.Bodizs Gyorgy-Director medical, Ec. Marian Birica-Director Financiar Contabil, Conf.Dr. Petcu Stelian -Sef Laborator Radiologie , jr.ing.Galea Consuela-sef Birou Achizitii Publice Contractare, ing.Bota Viorica-Birou Achizitii Publice Contractare
5)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local-
6)Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat,
Din certificatele solicitate 5, 6 - sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va permite prezentarea documentelor in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va solicita in etapa evaluari ofertelor ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezintepentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similaredinultimii 3 ani, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani calculati pana in data limita de depunerea ofertelor, a fost furnizat cel putin un aparat similar
Autorizatie/Aviz de la Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare, service produsele ofertate (de unde sa rezulte faptul ca ofertantul este autorizat pentru distributie si service produsele ofertate).
Detinere marcaj CE- Certificat de conformitate CE emis de un organism abilitat de lege
ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2472/16.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S15-023626 din 24.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006 va fi depusa de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator in conformitate cu LEGE Nr. 279 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, art. 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GIURGEA, GHIDRA & ASOCIATII - Societate civila de avocati
Adresa postala: Str. Frederic Joliot Curie Nr. 2, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400106, Romania, Tel. +40 0264/443355, Email: [email protected], Fax: +40 0264 /443353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer