Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - COMPUTER TOMOGRAF-conform caietului de sarcini


Anunt de participare numarul 136909/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: ZORILOR, NR.1, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: OANA GAMAN, Tel. +40 234362520, Email: [email protected], Fax: +40 234362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
COMPUTER TOMOGRAF-conform caietului de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de COMPUTER TOMOGRAF, destinat utilizarii in spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COMPUTER TOMOGRAF -1bc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 249, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului, in valoare de 24.998RON . Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, valabila 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la la Trez. Moinesti. In cazul constit garantiei de participare prin aceasta modalitat ofertantul trebuie sa se asigure ca suma solicita se afla in contul AC pana la data limita de deschidere a ofertei. Ofert care nu sunt insotite de garantia de particip, in cadrul sedintei de deschidere , vor fi respinse. Alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, pentru obiectivul : Furnizare: Aparate de tomografie - COD CPV 33115000-9. In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. In vederea respectarii prevederilor art. 88, alin. 2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul local si Fondul de dezvoltare constituit pentru anul 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.De completat Formularul nr. 3a si Formularul nr. 3bCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura si Dr. Stanescu Marian ?Medic sef Radiologie, Fizician radiologie Hanu AlinaCompletarea Formularului nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea Formularului nr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Autorizatie/Aviz de la Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare, service produsele ofertate (de unde sa rezulte faptul ca ofertantul este autorizat pentru distributie si service produsele ofertate) (copie conform cu originalul)Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA inmultita cu 2, respectiv 2.499.800, 00 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei 2011 ?1 Euro = 4, 2379 Lei
De completat - Formular nr. 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani -Formular nr. 7
Cerinta nr. 2
Prezentarea cel putin a unui contract a carui valoare sa fiede minim 1.249.900 lei fara TVA sau a maxim trei contracte (in copie), pentru produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.249.900, 00 lei fara TVA Formular nr. 8- Document constatator inital/final completat si semnat sau recomandare? pentru fiecare contract prezentat. Din ?Recomandare/ Document constatator? trebuie sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul de conducere ? Formular nr. 9
Cerinta nr. 4
- Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent.(copie conforma cu originalul)
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii
Se completeaza Formular nr. 10 cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul cand nu sunt subcontractanti se completeaza o declaratie in acest sens
Cerinta nr. 6
Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN;
-copie conform cu originalul si in termen legal de valabilitate.
Cerinta nr. 7
Autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN;
-copie conform cu originalul si in termen legal de valabilitate.
Cerinta nr. 8
Certificat de instruire tehnica la producator-copie conform cu originalul
Cerinta nr. 9
Autorizatie de manipulare pentru activitati de verificare intretinere, montaj, punere in functiune si reparatii emisa de CNCAN.
-copie conform cu originalul si in termen legal de valabilitate.
Cerinta nr. 10
Aviz de functionare pentru activitatea de service emis de MS, pentru tipul de dispozitiv medical ofertat.
-copie conform cu originalul
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii-ISO 9001:2008
Dovada certificarii Sistemului de management al mediului-ISO 14001
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii specific pentru dispozitive medicale-ISO 13485
(copii conforme cu originalul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 12:00
Locul: Sediu Autoritate contractanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, caz in care contractul de achizitie publica va fi incheiat cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2.Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.De completat Formular nr. 11
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, in cf cu prev. art.2562 din OUG nr.34/2006 si cu prev.Ordinului nr.171/07.05.2012
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Adresa postala: STR. ZORILOR, NR. 1, MUN. MOINESTI, JUD. BACAU, Localitatea: MOINESTI, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234/362520, Email: [email protected], Fax: +40 234/362698, Adresa internet (URL): http: //www.spitalmoinesti.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer