Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computer tomograf furnizare si instalare


Anunt de participare numarul 142690/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Manager dr. Debita Mihaela, Tel. +40 0236317232, In atentia: ing. Andrei Monica, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computer tomograf furnizare si instalare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ?Sf.Apostol Andrei?Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 4, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia 1 contract subsecvent / an cu valoarea de 2.200.000 RON.Cantitatile minime si maxime/acord cadru si contract subsecvent-pct.II.2.1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Computer tomograf furnizare si instalare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
50421200-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computer tomograf furnizare si instalare
Cantitate minima/acord cadru ? 1 buc.=2.200.000lei: Cantitate maxima/acord cadru ? 2buc.=4.400.000 lei
Cantitate minima/contract subsecvent? 1 buc.=2.200.000lei: Cantitate maxima/ contract subsecvent ? 2buc.=4.400.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 4, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
=65.000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasain sistemul electronic (S.E.A.P.) .Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii anuntului de participare, pentru cursul valutar existent la BNR. Garantia de buna executie a contractului subsecvent se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent .Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalsau2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO18 TREZ 306 5006 XXX 010832, deschis la Trezoreria Galati, sau3. Retineri succesive, conform art. 90 alineat 3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contactante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri ConsiliulJudetuluiGalati / Fonduri proprii / Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular 2
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completare formular 3
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Debita Mihaela-ManagerFirescu Dorel-Director medical
Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilDomniteanu Viorica-Director de ingrijiri
Comisia de evaluare : Ing.Andrei Monica ? presedinte
Jr.Nicolau Alina ?membru
Ec.Grosu Alina ? membru
Dr. Hanta Suzana - membru
Ing.Vrinceanu Vasile ? membru
Fiz.Grecu Vasilica ? membruJr.Bocaneala Alina ? membruIncadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei
Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 7
NOTA:
Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens. Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1.Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;
2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;
3.H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;
4.H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .
Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produselor ? conform Directivei 93/42/CEE
Cerinta 2. Autorizatie de manipulare (instalare, montare, verificare, intretinere si reparare a instalatiilor radiologice emisa de CNCAN) pentru echipamentul ofertat. Prezentareaautorizatiei -in baza art.8 din Legea nr.111/1996 republicata in Monitorul Oficial Partea I, nr.552/27.06.2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Normelor fundamentale de securitate radiologica si Normelor specifice de securitate radiologica
Cerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului, respectiv permisul de exercitare NIVEL II eliberat de CNCAN, valabil la data limita de depunere a ofertei.
NOTA : Permisul da dreptul la exercitarea de activitati nucleare autorizate in domeniul de protectie radiologica.
Cerinta 4.Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 5 ani , continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 188 alin (1) din OUG 34/2006 si ordinul ANRMAP 509/2011, astfel incat sa reiasa furnizarea de produse.
Cerinta 5.Declaratie privind dispunerea operatorului economic de echipamente tehnice , utilaje necesare indeplinirii acordului cadru
Cerinta 1. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
? Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produselor ? conform Directivei 93/42/CEECerinta 2. Autorizatie de manipulare (instalare, montare, verificare, intretinere si reparare a instalatiilor radiologice emisa de CNCAN) pentru echipamentul ofertat. Prezentareaautorizatiei -in baza art.8 din Legea nr.111/1996 republicata in Monitorul Oficial Partea I, nr.552/27.06.2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Normelor fundamentale de securitate radiologica si Normelor specifice de securitate radiologicaCerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului, respectiv permisul de exercitare NIVEL II eliberat de CNCAN, valabil la data limita de depunere a ofertei.NOTA : Permisul da dreptul la exercitarea de activitati nucleare autorizate in domeniul de protectie radiologica.Cerinta 4.Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 5 ani , continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 188 alin (1) din OUG 34/2006 si ordinul ANRMAP 509/2011, astfel incat sa reiasa furnizarea de produse.Cerinta 5.Declaratie privind dispunerea operatorului economic de echipamente tehnice , utilaje necesare indeplinirii acordului cadruPrezentarea documentului/certificatului, probe sau dovezi (conform art.193 din OUG 34/2006).? Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi cea cu pretul cel mai scazut conform clasamentului. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, sevor solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P. in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca unul dintre ofertanti nu va prezenta reofertarea in termenul stabilit , oferta acestuiava fi considerata neconforma in baza art.79, alin.1 din H.G.925/2006, deci respinsa .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, lit.a din O.U.G.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf.Apostol Andrei? Galati
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer