Licitatie Publica - Computere, Laptopuri, monitoare, servere si Tablet PC
Anunt de participare numarul 137467/17.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Cosmin Ungureanu, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ec. Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computere, Laptopuri, monitoare, servere si Tablet PC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232.201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de computere conform documentelor atasate. Lot 1:3 buc Laptop, Lot 2:2 buc Laptop, Lot 3:1 buc Laptop, 4 buc Computere, 4 buc Monitoare, Lot 4:2 buc Computere, 2 buc Monitoare, Lot 5:42 buc Computere, Lot 6:2 buc Server, Lot 7:2 buc Laptop, Lot 8:2 buc Laptop, 2 buc Tablet PC, Lot 9:20 buc Computere, 20 buc Monitoare, Lot 10:2 buc Laptop.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:3 buc Laptop, Lot 2:2 buc Laptop, Lot 3:1 buc Laptop, 4 buc Computere, 4 buc Monitoare, Lot 4:2 buc Computere, 2 buc Monitoare, Lot 5:42 buc Computere, Lot 6:2 buc Server, Lot 7:2 buc Laptop, Lot 8:2 buc Laptop, 2 buc Tablet PC, Lot 9:20 buc Computere, 20 buc Monitoare, Lot 10:2 buc Laptop.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 224RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, 2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru loturile 5 si 9 dupa cum urmeaza: Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continamaxim doua contracte de furnizare deechipamente similare (Computere, Laptopuri, Tablet PC, Servere, Monitoare)avand o valoare de minim: - 120.000 lei fara TVA pentru lotul 5;
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia (ansamblarea) sau furnizarea (comercializarea) produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul propus initial de fiecare ofertant declarat calificat si a carui oferta a fost stabilita ca fiind admisibila, constituie pretul de pornire in licitatia electronica si face obiectul procesului repetitiv de ofertare; -licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice; -in cazul in care ofertantul nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta; -numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;
-licitatia electronica va incepe in termen de doua zile lucratoare de !a transmiterea invitatiei;
-durata unei runde; 1(una) zi;
-Op.ec.care si-au imbunatatit oferta in cadrul licitatiei electronice, vor depune oferta finala, la sediul autoritatii contractante, in termen de 72 de ore de la finalizarea rundei de licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3399/AP/20.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 11:30
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE- AXA II2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984. Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru lotul respectiv, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd. Carol I , nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 13:24