Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computere, Laptopuri, monitoare, servere si Tablet PC


Anunt de participare numarul 137467/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Cosmin Ungureanu, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ec. Cosmin Ungureanu, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computere, Laptopuri, monitoare, servere si Tablet PC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Universitatii ? Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, bd.Carol I nr.11-
Tel/fax 0232.201557
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de computere conform documentelor atasate. Lot 1:3 buc Laptop, Lot 2:2 buc Laptop, Lot 3:1 buc Laptop, 4 buc Computere, 4 buc Monitoare, Lot 4:2 buc Computere, 2 buc Monitoare, Lot 5:42 buc Computere, Lot 6:2 buc Server, Lot 7:2 buc Laptop, Lot 8:2 buc Laptop, 2 buc Tablet PC, Lot 9:20 buc Computere, 20 buc Monitoare, Lot 10:2 buc Laptop.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:3 buc Laptop, Lot 2:2 buc Laptop, Lot 3:1 buc Laptop, 4 buc Computere, 4 buc Monitoare, Lot 4:2 buc Computere, 2 buc Monitoare, Lot 5:42 buc Computere, Lot 6:2 buc Server, Lot 7:2 buc Laptop, Lot 8:2 buc Laptop, 2 buc Tablet PC, Lot 9:20 buc Computere, 20 buc Monitoare, Lot 10:2 buc Laptop.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 224RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 300 lei; Lot 2 - 100 lei; Lot 3 - 390 lei; Lot 4 - 100 lei; Lot 5 - 2400 lei; Lot 6 - 1000 lei; Lot 7 - 300 lei; Lot 8 - 280 lei; Lot 9 - 3600 lei; Lot 10 - 380 lei; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor): Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare sumele: Lot 5- 1217, 05 lei; Lot 9- 1824 lei ; in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. Nu se solicita gar.de buna executie pentru contr.cu o valoare sub 10000lei, fara TVA.gar.de buna executie va fi de 10% din valoarea contr.de furn., fara TVA, (pt a beneficia de reducerea cu 50% a gar.se va prezenta decl.pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituirea) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi (CF: 4701126);b) printr-un instrument de garantare constituit in favoarea Universita?ii ?Alexandru Ioan Cuza? din Ia?i, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari, de preferinta din romania, pentru procedura de achizitie aferenta; conform cu Formularul nr. 19 ? Sectiunea Formulare si Modele, prezentat in original.c) daca par?ile convin, garan?ia de buna execu?ie se poate constitui ?i prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturile par?iale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;d) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei solicitate in numerar
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, 2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984.Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006 -completare Formular nr. 12B (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006-Completare Formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Completare Formular atasat, Sectiunea Formulare si Modele;
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru loturile 5 si 9 dupa cum urmeaza: Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii trei ani care sa continamaxim doua contracte de furnizare deechipamente similare (Computere, Laptopuri, Tablet PC, Servere, Monitoare)avand o valoare de minim: - 120.000 lei fara TVA pentru lotul 5;
- 180.000 lei fara TVA pentru lotul 9; Completare Formular nr.10, Sectiunea Formulare si modele.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia (ansamblarea) sau furnizarea (comercializarea) produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data limita de depunere a ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul propus initial de fiecare ofertant declarat calificat si a carui oferta a fost stabilita ca fiind admisibila, constituie pretul de pornire in licitatia electronica si face obiectul procesului repetitiv de ofertare; -licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice; -in cazul in care ofertantul nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta; -numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;
-licitatia electronica va incepe in termen de doua zile lucratoare de !a transmiterea invitatiei;
-durata unei runde; 1(una) zi;
-Op.ec.care si-au imbunatatit oferta in cadrul licitatiei electronice, vor depune oferta finala, la sediul autoritatii contractante, in termen de 72 de ore de la finalizarea rundei de licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3399/AP/20.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 11:30
Locul: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE- AXA II2.2.1, Proiectul nr. 901/cod SMIS ?CSNR 13984. Contract nr. 257/28.09.2010, POS CCE Operatiunea2.2.1, acronim CERNESIM.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru lotul respectiv, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza?
Adresa postala: Bd. Carol I , nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer