Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computere personale, computere portabile (laptop) si servere de retea


Anunt de participare (utilitati) numarul 140965/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 1, Tel. +40 241664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Computere personale, computereportabile (laptop) si servere de retea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.RAJAS.A. - Constanta, strada Calarasi nr.22-24.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 987, 620RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar/trimestrial in functie de necesitati si de asigurarea surselor de finantare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) furnizare 100 buc. computere personale, 100 buc. computere portabile (laptop), 6 buc. servere de retea rackmountable, 1 buc. rack 42 U cu switch gigabit, 7 buc. servere de retea tower, 2 buc. cutie expansiune pentru storage, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
b) Prestare servicii de instalare si punere in functiune pentru produsele furnizate.
c) Cantitatile maxime/minime de produse estimate a fi solicitate in baza acordului cadru: Computere personale: max.100buc., min.4buc.; Computere portabile(laptop): max.100buc., min.4buc.;Servere de retea rackmountable: max. 6 buc., min. 1 buc.;Rack 42 U cu switch gigabit: max.1buc., min.1buc.; Servere de retea tower: max.7buc., min.1buc.;Cutie expansiune pentru storage: max.2buc., min 1buc.
Valoarea maxim/minim estimata, fara TVA, a acordului cadru: maxim 987 620RON, minim 105 340 RON
d) Cantitatile maxime/minime de produse estimate a fi solicitate pentru fiecare contract subsecvent: Computere personale: max.70 buc., min.1 buc.;Computere portabile (laptop): max.70 buc., min.1buc.;Servere de retea rackmountable: max. 6 buc., min. 1 buc.;Rack 42 U cu switch gigabit: max. 1buc., min.1buc.;Servere de retea tower: max.7buc., min.1buc.;Cutie expansiune pentru storage: max.2buc., min 1buc.
Valoarea maxim/minim estimata, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent: maxim = 773 720RON, minim = 83 950 RON
Nu se accepta oferte partiale. Oferta trebuie sa contina toate tipurile de produse solicitate pentru cantitatile maxime.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime/minime de produse estimate a fi solicitate in baza acordului cadru: Computere personale: max.100buc., min.4buc.; Computere portabile(laptop): max.100buc., min.4buc.;Servere de retea rackmountable: max. 6 buc., min. 1 buc.;Rack 42 U cu switch gigabit: max.1buc., min.1buc.;Servere de retea tower: max.7buc., min.1buc.;Cutie expansiune pentru storage: max.2buc., min 1buc.
Valoarea maxim/minim estimata, fara TVA, a acordului cadru: maxim 987 620RON, minim 105 340 RON
Cantitatile maxime/minime de produse estimate a fi solicitate pentru fiecare contract subsecvent: Computere personale: max.70 buc., min.1 buc.;Computere portabile (laptop): max.70 buc., min.1buc.;Servere de retea rackmountable: max. 6 buc., min. 1 buc.;Rack 42 U cu switch gigabit: max. 1buc., min.1buc.;Servere de retea tower: max.7buc., min.1buc.;Cutie expansiune pentru storage: max.2buc., min 1buc.
Valoarea maxim/minim estimata, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent: maxim = 773 720RON, minim = 83 950 RON
Nu se accepta oferte partiale.Oferta trebuie sa contina toate tipurile de produse solicitate pentru cantitatile maxime.
Valoarea estimata fara TVA: 987, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin(1)din HG 925/2006.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma va fi virata in contul S.C. RAJA S.A., nr. RO36 RNCB 0114014937350001 deschis la BCRSucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui cu scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul B din Sectiunea III.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta moneda se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de: cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, utilizandFormularul 4 din Sectiunea III. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA a contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art.90 alin.3)din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului.Achizitorul va semna contractulsubsecvent de furnizare numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie, in cuantum de 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura.
Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.
Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 dinSectiunea III.
Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III.
Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3a din Sectiunea III.
Cerinta nr.5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/ copii conforme cu originalul.
Cerinta nr.6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sunt: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Niculae Musat- Director Calitate Resurse Umane, Mariana Munteanu- Sef serviciu achizitii publice1, Paraschiva Dumitru-Responsabil de contract. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3b din Sectiunea III. Cerinta nr.1a)? pentru persoane juridice romane/straine- Certificat constatator, eliberat de OficiulRegistrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatul se va prezenta in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea « conforma cu originalul », valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
c) In situatia in care documentele cerute la punctele a) si b) vor fi prezentate de ofertanti in copie conforma cu originalul, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte documentele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri/Fisa de informatii generale
Cerinta nr.2-Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim 1.000.000 RON.
Se vor prezenta documente relevante, vizate si inregistrate de organele competente, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Cerinta nr.3-Sustinerea financiara, daca este cazul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate (conform Formularului 5A si Formularului 5B).
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare (conform Formularul nr.2, Formularul 3a si Formular 3b.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au dus la bun sfarsit contracte de furnizare, care a avut ca obiect furnizare produse similare, in valoare de min. 500.000 lei fara TVA, din cumularea a cel mult 2 contracte. In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Continuare Cerinta 1Sustinerea informatiilor se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte partile contractante, valoarea declarata si denumirea produselor.
Cerinta nr.2-Sustinerea tehnica, daca este cazul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (conform Formular 10.2 si 10.3. )
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare (conform Formularul nr.2, Formularul 3a si Formular 3b) .
Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 pentru ofertanti, sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in domeniul contractului.
Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in copie lizibila conforma cu originalul.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: a) pentru cel mai mic pret se acorda punctajul maxim; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: S1=(Pmin./Pn)x70;unde: S1=punctaj obtinut de oferta n; Pmin. este cel mai mic pret; Pn este pretul ofertei n.
2.
2. Perioada de garantie acordata produselor (ani)
20%
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata, se acorda punctajul max.;b)pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel : S1= (Pn/Pmax.)x20; unde: S1=punctaj obtinut de oferta n; Pn este perioada de garantie a ofertei n; Pmax.este cea mai mare perioada de garantie ofertata. Perioada de garantie admisa: min. 2 ani, max.5ani. Pentru o perioada de garantie sub perioada min.admisa, oferta va fi declarata neconforma, iar peste perioada de garantie max. admisa, oferta nu va fi punctata suplimentar
3.
3. Termenul de livrare si prestare servicii ( zile
10%
Descriere: a)pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul max.;b)pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: S1=(Tmin./Tn)x10;unde: S1=punctaj obtinut de oferta n; Tmin. este cel mai mic termen de livrare;Tn este termenul de livrare al ofertei n.Oferta va fi considerata neconforma daca termenul de livrare ofertat depaseste termenul de livrare de max. 30 zile specificat in Caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 13:00
Locul: La sediulSC RAJA SA, str. Calarasi, nr.22-24, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai operatorilor economici, observatorul U.C.V.A.P., daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Informatii/clarificari pot fi obtinute la adresa mentionata cu precizarea?In atentia Serviciului Achizitii Publice 1-referitor la procedura de atribuire ?Computere personale, computere portabile (laptop) si servere de retea?.Solicitarile pot fi depuse la registratura autoritatii contractante sau transmise prin posta sau fax. 2.Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaj egal, clasate pe locul I: va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic, iar daca preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis.3. Functie de calitatea de participant la procedura (in nume propriu, asociati, subcontractanti, sustinatori)documentele solicitate la cap III.2 Conditii de participare, vor fi completate de participanti, conform Ordin ANRMAP 509/2011- Anexa 2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Fax: +40 241661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer