Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computere personale,software


Anunt de participare numarul 34039/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Cluj, Tel.0264207822, In atentia: Serviciu Contracte Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str. Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii, Tel.0264207822, In atentia: ing. Gabriel M.Roman, Email: [email protected], Fax: 0264427797
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computere personale, software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: amplasamentele SH Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia necesarului de computere personale, software.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30241100-1-Software pentru baze de date (Rev.1)
30249200-8-Software pentru cartografie digitala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-calculatoare statii de lucru-7 buc.;laptop-3 buc.;software de gestiune baze de date-1 buc.; software topogeodezic si cadastral-1 buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 89, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: -lotul 1-300 lei; lotul 2-500 lei;lotul 3-500 lei;lotul 4-100 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata produselor furnizate se realizeaza in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii facturii fiscale la achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Certificat constatator eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare fiscala in scopuri TVA emis de Ministerul Finantelor Publice-ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil, scrisori de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre operatorul economic ofertant a unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani/lot ofertat, in domeniul de activitate specific lotului ofertat, dupa cum urmeaza: -lotul 1-50000 lei;lotul 2-60000 lei;lotul 3-50000 lei;lotul 4-10000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani, Declaratie privind dotatiile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele etc. de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract, Declaratie referitoare la asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate, Lista subcontractanti-daca este cazul, Certificare ISO 9001:2000 pentru operatorul economic ofertant si pentru producatorul produselor ofertate, Certificare privind respectarea standardelor de protectia mediului, Autorizarea pentru livrarea produselor, Documente emise de catre organisme acreditate privind conformitate produselor ofertate, Declaratie privind incadrarea operatorului economic ofertant in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre operatorul economic ofertant, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de furnizare produse similare lotului ofertat, a carui valoare corespunzatoare lotului ofertat sa fie mai mare decit urmatoarele praguri valorice: -lotul 1-5000 lei;lotul 2-6000 lei;lotul 3-5000 lei;lotul 4-1000 lei;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7441/24.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, platibil la caseria societatii, sau prin O.P.in contul achizitorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 12:00
Locul: sediul Sucursalei Hidrocentrale Cluj, str.Taberei nr.1 , Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan Cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Cluj
Adresa postala: str.Taberei nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel.0264207800, Fax: 0264427797
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer