Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Computere portabile


Anunt de participare numarul 135467/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: TIMOFTE PETRICA, Tel. +40 232301655, Email: [email protected], Fax: +40 232301658, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Computere portabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Iasi, Depozitul Central de Materiale , str. Universitatii nr. 16, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Computere portabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computere portabile=300 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: 18000 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Constituire: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP -ordin de plata, depunere de numerar la casieria AC sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. Cont RO29TREZ4065005XXX000410-Trez Iasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100 Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare 10%(5% pt. IMM) din valoarea contractului Constituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari -depunere de numerar la casieria AC Restituire;max 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP-prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae;ec. Dana Drugus;ing. Maria Arhip;adm.fin. Eugen Chiriac;asist.ing. Adrian Ciureanu, jr. Nicoleta Nastase Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data deschiderii ofertelor avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate , documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standard de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata faptul ca doua sau mai multe oferte se afla pe primul loc(cu preturi egale), AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente cu noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 256.2, alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal(data publicarii, in cazul in care continutul documentatiei de atribuire este publicat in SEAP)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic Achizitii-UMF Iasi
Adresa postala: str. Universitatii nr. 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 232301639, Email: [email protected], Fax: +40 232301658, Adresa internet (URL): www.umfiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer