Licitatie Publica - CONCESIONARE SERVICIULUI DE SALUBRIZARE CUPRIZIND ACTIVITATEA DE DERATIZARE, DEZINSECTIE SI DEZINFECTIE PE TERITORIUL ORASULUI SIMERIA
Concesionare numarul 1390/22.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SIMERIA
Adresa postala: Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Localitatea: Simeria, Cod postal: 335900, Romania, Punct(e) de contact: PUSCAS MONICA, Tel.0254260005, Email: [email protected], Fax: 0254260050, Adresa internet (URL): www.primariasimeria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONARESERVICIULUIDE SALUBRIZARE CUPRIZIND ACTIVITATEA DE DERATIZARE, DEZINSECTIE SI DEZINFECTIEPE TERITORIUL ORASULUI SIMERIA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ORASUL SIMERIA, JUDETUL HUNDOARA, CU SUPRAFETELE MENTIONATE IN ANEXA 2 LA CAIETUL DE SARCINI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONCESIONAREASERVICIULUIDE SALUBRIZARE CUPRIZIND ACTIVITATEA DE DERATIZARE, DEZINSECTIE SI DEZINFECTIEPE TERITORIUL ORASULUI SIMERIA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
DURATA CONTRACTULUI DE CONCESIUNE ESTE DE 5 ANI, SUPRAFETELE SUNT CELE MENTIONATE IN ANEXA 2 LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare Formular 12A Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica - prezentare Cazier Fiscal-original sau copie legalizata; - prezentare Formular 12B Formularul 12C privind calitatea de participant la procedura; prezentare certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local, eliberate de DGFP si Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, de care apartine operatorulrespectiv, emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere, in original sau copie legalizata; -Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, prin care se demonstreaza ca activeaza in domeniul profesional care face obiectul contractului, in original sau copie legalizata; Coduri CAEN obligatorii: 8129 Alte activitati de curatenie
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta Formularul 21- Informatii generale se vor prezenta informatii pentru anii ( 2006, 2007, 2008); Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anii 2006, 2007, 2008 din caresa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi. Cifra de afaceri medie anuala pe perioada 1 ianuarie 2006 31 decembrie 2008 sa fie de minim 5.000 lei echivalentul a 1173 EURO, la cursul de 1Euro = 4, 2618 lei curs Euro la data de 16.09.2009. - Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de Unitatile Financiare unde sunt inregistrati ofertantii. Aceste documente se vor prezenta in copie legalizata. -Pentru ofertantii nerezidenti, formularele sunt conform Fisei de Date a Achizitiei - Formular 23-Informatii privind situatia financiara - Formular 25- Identificare financiara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12F-Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a minimum trei contracte de servicii similare; Ofertantul va face dovada existentei a 3 contracte de servicii similare in valoare de minim 5000 lei fiecare, fara TVA, echivalent a 1173 Euro, la cursul de 1Euro = 4, 2618 lei curs Euro la data de 16.09.2009. Formularul 12H-Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.), insotita de lista cantitatilor de utilaje si echipamente; Operatorul economic va face dovada detinerii utilajelor si echipamentelor conform celor specificate in Fisa de Date a Achizitiei. - Formular 24- minim 3 recomandari; -Formular 12I-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani; -Formular 22-Experienta similara LICENTA A.N.R.S.C minim Clasa a IIIa Certificat ISO 9001:2001; Certificat ISO 14001:2005; Certificat de securitate si sanatate in munca OHASIS 18001:2004;
IV.1) Criterii de atribuire
PRETUL CEL MAI SCAZUT
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.04.2010 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala: STR.1 DECEMBRIE, NR.35, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330190, Romania, Tel.0254-216333, Fax: 0254-216333
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA ORASULUI SIMERIA - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: ATR. AVRAM IANCU, NR.23, Localitatea: SIMERIA, Cod postal: 335900, Romania, Tel.0254-260005, Email: [email protected], Fax: 0254-260050
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 12:50