Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionare administrare piata noua Balauseri, judetul Mures


Concesionare numarul 1227/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALAUSERI (PRIMARIA BALAUSERI)
Adresa postala: BALAUSERI nr.42, jud.MURES, Localitatea: Balauseri, Cod postal: 547100, Romania, Punct(e) de contact: ISTVAN SAGYEBO, Tel.0265764112, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265763772, Adresa internet (URL): BALAUSERI nr.42, jud.MURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionare administrare piata noua Balauseri, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: comuna Balauseri
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul are ca obiect concesionarea administrarii pietei agroalimentare Balauseri
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
98341130-5 - Servicii de administrare de imobile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Certificate constatatoare in termen privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data deschiderii ofertelor 3. Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare sau alte certificate echivalente in original sau copie legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa bilantul contabil la 31 decembrie 2008, inregistrat si vizat de organele competente.Conditie obligatorie : bilant pozitiv
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia mediului
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1. Nivelul redeventei 50 maxim puncte 2. Valoarea totala a lucrarilor de investitii maxim 20 puncte; 3. Termenul de executie maxim 30 puncte;
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.12.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer