Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionare aunei parti a serviciului de salubrizare


Concesionare numarul 2264/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Primariei nr. 1, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Namaianu, Tel. +40 241231353, Email: [email protected], Fax: +40 241231006, Adresa internet (URL): str. Primariei nr. 1, loc Valu lui Traian, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionare aunei parti a serviciului de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Valu lui Traian
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a a unei parti din serviciului de salubrizare al Comunei VALU LUI TRAIANServiciile de salubrizare delegate, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt : a) precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;b) colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.);c) colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea totala a deseurilor ce urmeaza a fi colectate din comuna VALU LUI TRAIAN, estimata conform caietului de sarcini, corespunzatoare duratei contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 307, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6 privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, din Sectiunea IV ? Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 in conformitate cu art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 3 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular, respectiv de catre subcontractant, daca este cazul.Cerinta nr. 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: FLORIN MITROI- PRIMAR, FRATILA IULIA CLAUDIA ? VICEPRIMAR, VOICU GEOGETA CLAUDIA ? CONSILIER JURIDIC;ENACHE DOINA - SEF CONTABILITATE; NAMAIANU VIRGINIA-INSPECTOR ACHIZITII; CONSILIERI: BINDELEA VASILE, BRATOSIN DANUT, CADIR TURGAI, DUTU MARIAN, IVAN VALERIU, METELET PETRU, MORARU NICU, MOTOI CONSTANTIN, OGREANU MARIA, PAPUC GHIORGHE, PATRUTOIU ION, ROTARU NICOLAE, STEFAN MARIUS GABRIEL, STOIAN MIRCEA, TUDOR FLORINTUDOSOIU IANCU IULIAN.Documentul se depune in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde serviciilor de salubrizare ce constituie obiectul procedurii, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile uprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, acesta se va depune in original/copie legalizata/copie cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr.2 Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? minim clasa 3 sau echivalent.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este licentiat.Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana sau echivalent sau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat catigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romana pana la data deincheiere a contractului. Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Pentru Persoane juridice/fizice straine: Cerinta nr.1 Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.2 Prezentarea unui document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati (in conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007).Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Bilant contabil 2012, 2010, 2011 sau alte documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico financiare a ofertantului.Modalitatea de indeplinireFormularul 9, 11, 21
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniModalitatea de indeplinireformular 13Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin- 3 autocompactoare colectare si transport deseuri (amestecate, biodegradabile si reciclabile)- 1 autospeciala colectare si transport deseuri stradale, voluminoase si deseuri din constructiiModalitatea de indeplinirefromular 12Lista privind personalul de specialitate care va fi utilizat ptr indeplinirea contractului. Curiculum vitae, cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului. Contract de colaborare/contract de prestari servicii/ angajament de participare pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantuluiModalitatea de indeplinireformular 13ALista privind principalele servicii similare celor din obiectul prezentei proceduri, definite conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prestate in ultimii 3 ani cu precizarea activitatilor din cadrul fiecarui contractModalitatea de indeplinireformular 10ofertantul trebuie sa faca dovada derularii in ultimii 3 ani, in calitatea de contractant, a unuia sau mai multor contracte similare (dar nu mai mult de 4 contracte) celor din obiectul prezentei proceduri, definite conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, a caror valoare cumulata sa fie 4.500.000 lei, Modalitatea de indeplinireformular 11ISO 14001 sau echivalentModalitatea de indeplinireISO 14001ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinireISO 9001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 70.00Pretul ofertei 7.00Pretul ofertei 8.00Pretul ofertei 3.00Pretul ofertei 2.00Pretul ofertei 4.00Pretul ofertei 2.00Pretul ofertei 4.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.03.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru ofertele cu aclasi pret clasate pe primul loc departajarea se va face prin reofertare in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul juridic din cadrul Primariei Valu lui Traian
Adresa postala: Str. Primariei nr. 1, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel. +40 241231006, Fax: +40 241231353
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer