Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionare prin delegare partiala a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradala a municipiului Moinesti


Concesionare numarul 1772/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  605400, Romania, Punct(e) de contact:  Rodica Bejan, Tel. 0234363680, In atentia:  d-lui Bobeica Nelu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234365428, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionare prin delegare partiala a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradala a municipiului Moinesti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Mun. Moinesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul contractului de concesiune este corespunzator urmatoarelor coduri CPV: 90612000-0; 90611000-3; 90620000-9; 90630000-2; 90921000-9; 90922000-6; 90923000-3
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90611000-3 - Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu se cunoaste
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind situatia pers a op economic ? Anexa nr. 10A;Decl privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa nr. 10 B; Pers juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certif constat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; b. Certif constat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? ANAF/DGFP; Pers juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii? eliberat de autoritati din tara de origine, prezentat in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana; Decl privind evitarea conflictului de interese ? Anexa CI . Formularul va fi prezentat de ofertant/ ofertant asociat/subcontractant; Certificat de inregistrare CUI; Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial; Pers juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare; Informatii privind licentierea
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale -Anexa nr. 11.Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1.000.000 lei, fara TVA; Pentru pers. juridice romane, se solicita Bilanturile contabile si conturile de profit si pierderi pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organul competent; Pentru pers juridice straine, se solicita documente contabile care atesta veniturile si cheltuielile pentru anii 2007, 2008, 2009, traduse legalizat in limba romana; Informatii privind sustinerea unui tert; Prezentarea formularului Anexa nr. 19
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propria raspundere privind asig cu pers de specialitate;Decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?Anexa nr. 14;Inf. referitoare la pers. de cond. ? Anexa nr. 17;Decl privind subcontractantii-Anexa nr. 18;Decl. si un centralizator privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani?Anexa nr. 15;Decl cu privire la util. instal si echip de care dispune operatorul economic in dotare proprie/prin contracte sau in conventii de inchiriere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (conform minimului solicitat prin Caietul de sarcini pentru fiecare tip de activitate)?Anexa nr.13;Decl pe propria raspundere prin care se face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului; Prezentarea unui contract de ?concesiune/prestare de servicii de salubrizare? - contractat in ultimii 3 ani a carui valoare sa fie de minim 5.000.000 lei, fara TVA, sau a mai multor contracte de concesiune/prestare servicii de salubrizare care sa contina cel putin activitatile care fac obiectul concesionarii;Inf. privind sustinerea din partea unui tert- prezentarea formularelor: Anexa nr. 20, Anexa nr. 21, Anexa nr. 22;Inf privind asocierea;Inf privind standardele solicitate: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;Decl. privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului - model propriu;Decl pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? Anexa CP
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
NIVELUL TARIFULUI - 60 pct; VALOAREA REDEVENTEI - 20 pct; DISPONIBILITATEA DE A ANGAJA SALARIATII FOSTULUI OPERATOR DE SALUBRITATE ? 20 pctAlgoritmul de calcul este descris in DA
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.01.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Judecatoria Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 34, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  605400, Romania, Tel. 0234365662, Email:  [email protected], Fax:  0234365530
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartimentul juridic din cadrul primariei Moinesti
Adresa postala:  str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea:  Moinesti, Cod postal:  605400, Romania, Tel. 0234363680, Email:  [email protected], Fax:  0234365428
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer