Licitatie Publica - Concesionare servicii publice de salubrizare la nivelul localitatilor Bumbesti Jiu, Aninoasa, Balanesti, Bolbosi, Danesti, Dragotesti, Lelesti, Matasari, Musetesti, Slivilesti, Stanesti, Schela, Turcinesti, membre ADIS Gorj
Concesionare numarul 934/11.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADIS GORJ
Adresa postala: Str.Victoriei nr.2 - 4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: IoanaMonica Dobrescu, Tel.0727861953, Email: [email protected], Fax: 0253216132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG(ASOCIATIE DE AUTORITATI LOCALE)
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionare servicii publice de salubrizare la nivelul localitatilor Bumbesti Jiu, Aninoasa, Balanesti, Bolbosi, Danesti, Dragotesti, Lelesti, Matasari, Musetesti, Slivilesti, Stanesti, Schela, Turcinesti, membre ADIS Gorj
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: PE TERITORIUL JUDETULUI GORJ
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform documentatiei de atribuire, respectiv caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 800, 904 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, (original sau copie legalizata).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente. Contul de profit si pierdere trebuie sa inregistreze in mod obligatoriu profit. lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)=100% -solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100)=30% - Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie sa fie de cel putin 6.000.000 lei. - Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, -incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, -Se va prezenta recomandarea din partea beneficiarului pentru serviciile similare prezentate. -Prezentare copie licenta A.N.R.S.C. -Declaratie privind asigurarea a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, - lista cu cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice. -Toate mijloacele de transport trebuie sa detina autorizatia de transport -Declaratie privind efectivele medii anuale -Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului. -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. -CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Se va prezenta minim un contract de prestari servicii similare incheiat in Romania sau tari membre ale U.E. cu unitati administrativ teritoriale, a caror populatie cumulata depaseste 10.000 de locuitori
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa dpdv economic: 1. NIVELUL TARIFELOR 60%2. NIVELUL REDEVENTEI 10%3. PROPUNEREA ORGANIZATORICA 20%4. PROGRAMUL DE REALIZARE A INVESTITIILOR 10%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.08.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos Nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Gorj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 34, jud. Gorj, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253218661, Fax: 0253218147
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Directia juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: Strada Victoriei 2-4, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel.0253214009, Fax: 0253212023
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 12:59